go morgen

¤challa¤

Betatt av forumet
Det er endelig lørdag, hva skal dere finne på i dag da jenter?[:D]

God morgen [:D] Jeg skal bare være hjemme idag, pappan til babyen kommer innom for å snakke med meg.. Veldig spent.. [8|] Gutta mine er på påskeferie hos pappan sin, så her er det altfor stille nå..

Du da? [:)]

har store planer om å vaske bilen innvendig idag.. også ta en tur opp til hytta til svigers og grille pølse.

men vi har også hunder som trenger trim.. kanskje de blir en sledetur seinare [:D]

Eg skal prøve å gjøre meg og ungene klare til å dra ut på kafe en tur.. Dei skal få is og eg skal rydde opp etter dei[:D] Så får vi håpe det blir eit av dei koselige kafe besøkene denne gang, og ikkje bare stress! Etterpå er det nok ut og leke

Vi ska ut med jobbet idag. Men jag e syk...buhu... Men må ta mig en liten tur då jag e med å ordnar allt å har alla godsaker i bilen min. [:)]

God Morgen!![:D]

Her blir det en tur til treningsenteret [;)] 

Hjem og jobbe med samfunnsfag og naturfag [:-] hehe, så lenge jeg tenker at jeg må bli ferdig med fagene før gutten min kommer ut, så er det motiverende å jobbe

Ønsker dere ALLE en gooooood lørdag 

Er en tur innom jobb jeg.... etter en uke på ferie i Tyrkia så er det egentlig helt ok! [:)]

Samboer og svigerfar driver og kaster søppel etter oppussing av loft, greit med alt som blir gjort mens jeg ikke er hjemme [:D]

Her er det øspøs regn![>:] Eneste fine er jo at snøen forsvinner [:D]
Venter på at mamma og pappa skal komme en tur, også tenkte jeg å bestille vogn idag! Er så godt å endelig ha tatt valget :D

Ha en finfin dag alle sammen! [:)]

I dag skal vi skru på bilen. Hjullageret foran på venstre side er ødelagt, så må fikse det før vi kan kjøre på påskeferie[:)] også skal jeg vaske bilen[;)] ellers ingen planer...

Maen støvsuger mens jeg sjekker babyverden [:D] Perfekt!!

Nei, jeg skal vel vaske litt jeg oxo, senere får vi besøk av svigerinne og mann fra oslo, de har ikke vært hos oss siden vi giftet oss for snart tre år siden, så det skal bli kjekt med besøk!! Spesiielt siden hun er kokk, og mannen min og hun står får middagen i kveld [:)][:)]

Jeg har planer om å vaske klær.. også skal jeg slappe av, helt til det blir middag hos naboen [:)]

vi skal ut å grille i dag.
det er utlyst en kom og grill melding på facebook så det kan bli spennbestde å se hvor mange som kommer.
SÅ kommer bestevenninda mi hjem fra bergen i dag. Gleder meg.

Back
Topp