go morgen...uff..

mami3

Gift med forumet
det er ikke syndt på meg,bare for å ha det klart!!..men tror det er siste gang jeg skal feste i så mange timer igjen..guud,jeg klarer ikke å prate..(jeg var jo våken i over 1 døgn) så la meg klokka 9 i går kveld..våkna klokka 1 med 39.5 i feber og en migerene så fantastisk at jeg krabba ut av soverommet i natt og tårene bare trilla[&:][&:] (skulle gjeren hatt en utamegsjælopplevelse og sette hvordan det så ut altså,hihi) vel,jeg skal på jobb i dag jeg[&:] særlig,ingen forstår hva jeg sier jo..så jeg sendte mld til andre som jeg vett har fri i dag..og tror du ikke at det var en engel som svarte da?!! å gud så gla jeg blei[:)][:)]

men må si jeg håper jeg blir fort bra igjen altså,for detta gjør litt vondt både her og der,snuffs!!

ha en fin mandag jenter[:)] 

Huff da dette høres ikke bra ut... god bedring i alle fall...

her blir det en rolig dag for meg i alle fall, for så fort jeg beveger meg har jeg ei hyper nese men så lenge jeg sitter i ro holder nesa ro også....håper det roer seg snart...

ORIGINAL: Circe

huff, hørtes ikke noe godt ut..

Legg deg ned å slapp av.

God bedring

ORIGINAL: helenen

Huff, stakkars deg da. Migrene er helt forferdelig, god bedring.

Enig, God bedring![:D]

ORIGINAL: Annask

Huff da dette høres ikke bra ut... god bedring i alle fall...

her blir det en rolig dag for meg i alle fall, for så fort jeg beveger meg har jeg ei hyper nese men så lenge jeg sitter i ro holder nesa ro også....håper det roer seg snart...
kan du utdype detta litt for meg??[8|][:D] hehe..

ORIGINAL: helenen

Huff, stakkars deg da. Migrene er helt forferdelig, god bedring.

Signerer

huff god bedring da

Back
Topp