go morgen snupper

vimsa79

Forumet er livet
god morgen damer[:D]
håper dere alle har hatt en god natt og er klar for siste uka før jul[;)] ja om en uke i dag så er det nok mange små tasser som synes tiden går alt for sakte[8D][8D][8D]

håper dere får en fin dag[:D]

men en ting er sikkert fornøyd mamma den julen den kommer uansett[;)]

mornings.... nettopp ferdig med frokosten her og jr har rulla inn for å ta frokostluren sin. Jeg får besøk av fotograf halv ett for å ta bilder til prospekt av kåken så jeg må shine bad.... rydda det meste i går kveld. Elles så skal vi nok bare ut å trille en tur tenker jeg, må levere inn minnebrikken o telefonen slik at jeg får ta ut bildene av jr som ligger der, holder på å lage album til oldemor til jul...

ha en super dag allesammen!

uff da...ja vi får håpe det er tenner.. det er slitsomt når di har sånne netter.
prøve å sove litt når chris sover da[;)]

God morgen, sjefen sov fra 0030 til 0730 i natt i ett, men fikk mora sove NOT. Våknet kl 0430 og hadde et grusomt mareritt om noen tråder her inne på bv som ble styggerer og styggere hehe, og vi som er så snille da :)
Sov i tykk ullgenser, ragger, ullstilongs og ullundertrøye og frøys som en tulling. Skal en tur til legen bare får å sjekke senkninga, er så forbaska dersom jeg går med betennelse, da har jeg lyst til å starte behandling slik at jeg er frisk til julehelga.

God morgen[:)] Snuppa rota litt i natt og våknet halv 7 i dag så jeg la meg sammen med henne igjen i dag jeg! Nå koser hun seg i lekegrinda så jeg får tittet innom her i full fart så må jeg få lagt på plass de klærne jeg skulle i går[>:]

Ellers ingen planer, vaske badet opp iløpet av dagen, men ellers er huset på stell til jul og julegavene er ferdige så uka kommer til å gå seint for min del[:)]

Back
Topp