Go morgen Søndag

Juliete

Forumet er livet
Mailykke 2018
[:)]

Nå sitter jeg her og spiser frokost og drikker kaffe, uten en eneste lyd i hele huset[:)]
Dette var deilig, mannen sover frampå og snuppa sover første kvil(tidlig oppe idag).

Nå skal jeg sveipe over huset, så drar vi til lekeland med ett vennepar senere.

Hva skal dere idag jenter?[:)]

Snuppa har sovnet i vognen, så nå sitter jeg her i stolen og vurderer om jeg gidder å reise meg for å lage litt kaffe (som virkelig hadde vært en nødvendighet etter maaaaange netter med ei våken frøken...)

Så får jeg vel hente fyllesyke sambo ut fra senga om en stund, for vi skal på middagsbesøk og kosetur til pappa og co :)

ORIGINAL: ehterg

Sitter med frokosten jeg og, pizza fra i går[:-][:D] stille i huset her og[:)]
Gubben og Jon er dratt for å se på et triatlon, så jeg får ei stund for meg selv.
Skulle vel tatt gulvene her og...men er alt for lat i dag[8D]

Har ikke så mange planer i dag, kannskje jeg og Jon sykler en tur til ei vennine.
Kos dere på lekelandet[:)]

Vurderte pizza til frokost her også, men ble havregryn[8D]
Deilig med litt alenetid på morningen må jeg si[:D]

ORIGINAL: Boblus

Snuppa har sovnet i vognen, så nå sitter jeg her i stolen og vurderer om jeg gidder å reise meg for å lage litt kaffe (som virkelig hadde vært en nødvendighet etter maaaaange netter med ei våken frøken...)

Så får jeg vel hente fyllesyke sambo ut fra senga om en stund, for vi skal på middagsbesøk og kosetur til pappa og co :)

Ja, kaffe trengs etter harde våken netter. Er det tenner kanskje?
Måtte ta snuppa inn i vår seng inatt, kl 04. Heldigvis sovnet hun litt til..

Huff, får ikke håpe samboeren er for fyllesyk[;)]
Ha en fin dag!

ORIGINAL: Juliett

ORIGINAL: Boblus

Ja, kaffe trengs etter harde våken netter. Er det tenner kanskje?
Måtte ta snuppa inn i vår seng inatt, kl 04. Heldigvis sovnet hun litt til..

Huff, får ikke håpe samboeren er for fyllesyk[;)]
Ha en fin dag!

De tennene har jeg venta på i lange tider, så de må jo snart dukke opp...

Frøkna har fått det for seg at hun må holde oss i henda, skjønner du... Og når vi slipper våkner hun uansett hvor godt hun sover... Arg... HHar liksom aldri funnet ut av det der med koseklut eller -bamse, hun... Må vel snart ta kampen og få henne til å skjønne at hun kan sovne på egenhånd... Skulle bare så veeeeeldig gjerne hatt litt overskudd først :)

Haha... Og sambisen kan bare slite med fyllesyka, han *æddabædda*... En eller annen gang MÅ vel mannfolk lære også???

No sitter e her å slapper av etter en go frokost sammen me mi kjære familie[:D] i dag skal vi berre være heime å slappe av for snuppa er ikke heilt i strøke så da blir vi heime å koser åss i stede[:D]
Så skal e ta å sotere litt klede for d trengs :)
Ha en fin søndag alle sammen :)

Høres himmelsk ut, med litt alene tid[:D][:D] Her skal oliver henge på meg hele tiden for tiden[8D] Koselig det, men tror han har fått litt seprasjonsangst eller noe etter jeg har begynt å jobbe.

Jeg skal lure meg ut snart og danse ZUMBA[:D][:D] så går turen videre til barnas park i sandvika[:D][:D]

Goood søndag[:)]

Nå nyter jeg nybakte scones og et glass oboy![:D] mmmm!
Lillen sover og så fort jeg har spist opp så skal jeg legge meg nedpå litt jeg også[:)]
Må nyte det nå mens jeg kan, for den 1.september begynner jeg å passe ei jente på 8mnd fem dager i uka[:)] Og daaa blir det ingen mulighet for dupp for meg[8D]

Seinere idag får vi besøk av mamma og søstrene mine, det blir koselig[:)] Jeg har litt lyst til å dra ut å spise, men vi får se hva det blir til..

Back
Topp