go morgen gravide jenter:)

ma 84

Elsker forumet
da er morgenstelle i gang for fult:)
så blir d vel skole å møte på jobben, som varer fra 15.00 til 20.00 :)

hvilke planer har dere for dagen??

God morgen[:)]

Skal kjøre avgårde til jobben nå - plandag.
Er skikkelig dritsulten, og syns ikke vi har noe godt igjen etter langhelgen.. såå må innom butikken og hamstre noe jeg kan spise på i løpet av dagen[8D]

Skal ringe legen etterpå og - blir spennende å høre hva han har å si[:D]

Jeg har sovnet og våknet i hele natt [&:] Så er kjempe trøtt... Nå har jeg fått i meg litt frokost, så nå blir det vel og stelle seg... Så slappe av litt og så rusle ned til legen og ta nye hcg blodprøver <3 Håper de jeg tok sist onsdag er pos hehe

Jeghar vært og levert Lille gutt til barnehagen.. så nå er det frokost [:)] Skal til jordmor i dag også kl 14.00 og gleder meg masse[:D][:D]

Sitter og har 5 min på å spise, men jeg er så kvalm at jeg orker ikke noe mat. Samtidig er jeg så sulten at jeg kunne besvimt[&o]
Skal på jobb til 9, så bør forte meg å få i meg litt mat, for jeg jobber bare 5 timer idag, og da har jeg ikke krav på en halvtimes matpause..

våknet opp kvalm. og forsøker nå å få fatt i legen min...
hvor hun søte damen ikke tar telefonen... :(

Jeg har sovet møkkdårlig i natt. Skjønner ikke hvorfor, men fryktelig irriterende i hvertfall. Denne uken slipper jeg å levere ungene i barnehagen for mannen min begynner ikke i ny jobb før neste uke så han har tatt seg litt ferie:) Så jeg kom meg nå ut dørene og var tidlig på jobb. Begynner 8.30, men var der 15 minutter før. Så her ska nå jeg sitte til kl. 16 i dag:) Så min dag blir vel ikke akkurat så veldig spennende:)

God morgen ja.

Her er ungene i bhg og skole...Har spist frokost, så sulten for tiden...[8D]

Skal til legen om ca 2,5 timer...Lurer på hva jeg skal bruke den timen til[8D] Fikke timen før jeg fant ut at jeg var gravid...Så er spent på hva som skjer der...[:D]Har tenkt å ta opp blant annet om denne blødningen min, hva som skjer videre og så blir det tatt blodprøver...

Etter det er det hjem og slappe av litt før barna blir hentet...

Ha en fin dag alle mammaer og kommende mammaer=)

Jeg skal begynne på en ukes lang hjemmeeksamen om helsejus og politikk, går 2. året på sykepleien=) Er det noen andre som er studenter? Eller vet noe om hvordan det blir med stipend/lån når man blir gravid under studiet?=)

Jeg er forøvrig ikke noe kvalm, heldige meg=)

ANER ikke...

jeg er lærling og har opptjent meg rett til penger. skal be om å få være aktiv sykemeldt i en stund fram over no pga kvlamen... [:(]

Sittet på jobben og her blir jeg til 1530. Gubben er borte til i morgen så planene for middag er ben & jerry is :)

Ellers skal vi plante div. i det nye drivhuset som endelig står ferdig.

Jeg skal lade opp til jobbings!! Jobber fra i morra kl 08 til torsdag kl 16 (er da ca to timer unna her jeg bor..).. og så jobber jeg fra tja... fredag kl 7 el no (skal langt nedi østfold på et møte kl 11...) til mandag kl 9...

Nå ser det faktisk ut som om det kan bli herlig verandavær i dag også![:D][:D]

Må på butikken en tur og - føles som om det er tomt for det meste her etter helgen... Og så skal jeg trene!!! [:D]

Jeg skal sitte i sofaen mesteparten av dagen, og prøve å få i meg noe mat som kroppen min vil ha [:'(]
Men så lenge spiren min har det bra [:)]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Jeg har sovet møkkdårlig i natt. Skjønner ikke hvorfor, men fryktelig irriterende i hvertfall. Denne uken slipper jeg å levere ungene i barnehagen for mannen min begynner ikke i ny jobb før neste uke så han har tatt seg litt ferie:) Så jeg kom meg nå ut dørene og var tidlig på jobb. Begynner 8.30, men var der 15 minutter før. Så her ska nå jeg sitte til kl. 16 i dag:) Så min dag blir vel ikke akkurat så veldig spennende:)

Godt å se de er flere som sover dårlig om natten...

Goood morgen... (eller god formiddag[:-])
Jeg og småen har vært å handlete mat, var helt skrapt eller lang helgen..
Så har vi "kost" oss med å brette klær og nå ligger hun ute å sove søtt, så da kan jeg sitter her inne[:D]
Før jeg skal på jobb kl 15.30

ha en fiiin dag videre[:)][:)]

Back
Topp