Go morgen folkens

Gudle i magen

Elsker forumet
Dere skal i dag da? her er det ingen planer ennda. ser på regne ute å det blåser brr.. Ønsker fint vær. Liten sommer det blei på oss i år[&o]

Morgen nå? Laaaangt på dag. Her var vi oppe klokken 6 i dag... PHU!

Meen her er det husrydding på gang i dag. Skal på europris for å finne litt stæsj til kjøkkenet.

Sitter å ser på regnet her også.....men det blir nok en tur ned i byen uansett[;)]
Også skal vi en tur til svigers [:)]

Ha en fin dag [:D]

ORIGINAL: TampongUnni

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Kjenner ikke igjen noen jeg nå [8D]

Jeg er Unni[:)]

oi, det er du ja[8D]

Jeg har presentert meg her før.......
Henger litt her og litt på januar.....
Jeg hadde termin 10 januar, men lillegullet kom julaften [;)]
......så da tar jeg meg den friheten å henge begge plassene [:D]

For å være litt ekkel!

Våknet kl 10, så vekket jeg mynthe..
Nå spiser vi rundstykke med eggerøre..
Så er det å pakke ned bagen til flyet, også reiser vi til Tyrkia hvor vi blir en uke ^^

Sambo er i Seljord i dag så Lucas og jeg har vært alene hele morgenen. Vi har lekt, sunget, jeg har strøket på x antall navnelapper på nytt barnehagetøy, tatt avstøpning av føttene hans siden han rundet 9 måneder igår og nå sover han dupp nr. 1 så jeg skal kaste meg hardt og brutalt over husarbeidet. Kanskje jeg skal lage en liste her? På den måten får jeg det gjort litt raskere..
  • Rydde stue
  • Rydde kjøkken
  • Rydde bad
  • Rydde soverom
  • Ta ned tøy
  • Sette over vaskemaskin
  • Henge opp tøy
  • Inn og ut av oppvaskmaskinen
  • Støvsuge alle rom
  • Vaske alle gulv
  • Drikke litt kaffe og slappe av [:D]
  • Dusje og ordne meg
  • Tørke støv
  • Levere bibliotekbøker
Rakk jammen meg nesten alt! Bare pausen og bøkene som må vente gitt [:)]

Nå skal jeg hive i meg noen brødskiver og delvis ordne meg mens Lucas og sambo sover [;)] Så skal vi på middag til mamma og pappa i kveld før jeg skal videre på jentekveld [:)]

ORIGINAL: UnniUnderliv

Hvem er du da?[:)] Er du ny, eller en av de som har byttet nick?[:)]

hihih en som har bytta nick[:D][:D]

Skulle engentlig til seljord, men siden det var meldt så grått vær tok jeg heller en ekstravakt på jobben[:)] Så da blir det heller litt ekstra penger[:)]

Har akkuart baka nesten 50 supergode bollar. Halvparten med sjokladebitar og resten med vaniljkrem, mmmmmm. Får besøk av fetteren min med familie, og då blir det bollekos [:D]
I kveld skal me bestille pizza frå Dolly's og berre slappe av med tv'en og masse godis[:)]

Blir snart fårikål her [:D] NAM!

Back
Topp