go morgen alle sammen

lilla

Glad i forumet
Gooooood morgen!!
våkna klokka hall 6 jeg,fordi jeg måtte "late vannet"hehe.Så nå er jeg lysvåken,og en ny dag er i vente[:)]
Ønsker alle en fin dag i dag.
Masse klemmer fra meg[;)]

god morgen lilla[:)]
flere som måtte tømme kroppen ja, ikke værst så tidlig på morran

jeg våknet kl 0300 i natt, sovnet igjen rundt 0500. Så ringte vekkerklokken til sambo kl 0600...sitter her jeg nå da.. Føler på meg at det blir mange slike dager fremover.. Også er det denne dundrende hodepinen jeg har hatt i noen dager.. måtte bare klage litt jeg. Men ellers så er jeg glad[:'(]

God morgen[:D] Jeg våknet litt før 4 en gang.. Å fikk aldeles ikke sove igjen.. Så nå sitter jeg her da.. Søvn er luksus!!

[:)]Jeg jobber fortsatt i "sykepleien",så sove er oppskrytt.Junior har fått halsbetennelse og høy feber,så her går det i paracet og solbærtoddy.(Finnes ingen pappa i verden som er bra nok når barn er ordentlig syke.....)Men ,det positive er at han har sluttet å spy[:D]

God morgen ja! her har vi hvert våken siden halv 7, da var det en tass her som krevde ny bleie og vips så var vi lys våken! [:D] er faktisk litt deilig med slike stille morgener der vi bare koser oss og suller litt rundt....får heller sove litt når storesøster er sendt på skole! [:D]

Gog morgen ja[:)]skal snart på jobb,skal jobbe litt i butikken hos pappa i dag(sport)
Så bra at junior er litt bedre micamor[:)]Det er jo så vondt å ligge å spy..[:'(]
Er det bebisen din på bildet her chill24?kjempenydelig.Den fine strikkadressen ser ut som[:)]bli så bebisyk å se på dissa nydelige skapningene[:)]

Morgen alle sammen!

Æsj har hatt en drittnatt med jævlig halsbrann, oppkast og dritt-kynnere!! [:(]
Sovnet ikke før ved tre tiden i natt, og da var jeg helt utslitt..
NÅ venter jeg på å dra til frisøren. Har time 10.
Også er det 14 minus ute i dag, så nå er alt fælt!! Buuuhuu..

He he neida! Blir nok en fin dag dette!!! [:D] [:D]

ORIGINAL: fruluna

Morgen alle sammen!

Slutt å skap det fruluna, du har det ikke noe værre du enn vi andre gravide! ha ha ha.. neida, det er faktisk synd på deg! Ha en deilig dag hos frisøren![:D]

ORIGINAL: pebbles

ORIGINAL: fruluna

Morgen alle sammen!

Slutt å skap det fruluna, du har det ikke noe værre du enn vi andre gravide! ha ha ha.. neida, det er faktisk synd på deg! Ha en deilig dag hos frisøren![:D]

Skal huske på deg jeg når du kommer med det ene klageinnlegget etter det andre!! [8D]
Blir ikke noe trøst fra meg da nei..

Hi hi neida.. Nå fyker jeg til frisørdama!! [:D]

God morgen!

Er på jobb etter nok en natt med lite søvn, snufs!
Vil ikke at dette skal være normen nå som jeg er gravid...for jeg vil gjerne sove om natta! Våknet med menssmerter i magen, og da fikk jeg ikke sove etterpå!

Ønsker dere alle en herlig dag!

God morgen damer

Da er mann og barn sendt av gårde til jobb og barnehage, så nå har jeg alt for meg selv. Skal sette meg ned og kose meg med en god frokost og boka mi og bare slappe av resten av dagen.

Ønsker dere alle en fin dag.

God morgen...[:D]
noen hørt noe fra silke om hun har fått baby?[:)][8|]

God morgen ja.

Back
Topp