Go måren ;)

Frøkenharepus

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Ka ska alle dei kjekke damene gjør på i dag ? ;):) her ska me planta i Hagen , har nett kjøpt oss nytt hus ;) i går kjøpte me stor trampoline t ungene sparka settes opp :)

God morgen:-) venter nå på en venninne som jeg skal fikse håret på. Hun skal i bryllup og jeg er frisør :-) ellers så skal vi ta med barn og hund i båten og finne en øy der vi kan sole og kanskje duppe tåa i vannet :-) super fint vær, så dagen kommer til å bli perfekt :-)

Mornmorn! Jeg skal på jobb i noen timer, så skal jeg hjem og rydde litt i skapene på badet, der samler det seg mye rart. Så tenkte jeg å tilbringe resten av lørdagen i sofakroken med hekletøy mens mannen lager hjemmelaget pizza. Deilig :D

Er i tyrkia på husmorferie jeg.. I dag er det desverre overskyet og regner litt :( så blir spennende å se hva vi finner på :p

Nå blir det bare litt avslapping før det bærer avgårde på jobb...... Jobbehelg hver 3 uke kommer rimelig kjapt hver eneste gang :-)

Vi skal ut og farte litt i dag og jeg skal prøve å slappe av. Begynt å blø litt på morran i dag...

- taster fra appen :)

Jeg skal nyte det fine været....inne... snartsnart ferdig med eksamen nå, bare 4 dager igjen!!

Jeg har nettopp tvunget i meg frokost og føler kvalmen er litt bedre. Skal dra å gjøre den ukentlige mathandlingen. Så er det å nyte strålende sol. Håper formen er såpass at jeg orker å gå tur i skogen som planlagt... Men vet ikke om jeg klarer å holde følge med samboer og sønn i dag. Men tror ikke jeg orker å sitte hjemme enda en dag! Får bare ta det med ro, gå å småspise på en banan... blir fint å sitte på ei brygge ved vannet oppi skogen her :)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Heisann.
Jeg har hatt sykt barn siden onsdag kveld, men ingen feber eller løs bleie enda så håper vi er ferdig nå.
Så i dag må vi prøve å komme oss på butikken, jeg må ha noe Garviscon eller noe får jeg går å "jeser" på disse hærsjens omega 3 kappslene :confused:
Og vi må gjøre klart til besøk i morgen av juli 10 jentene fra mitt området og alle snart 3 åringene våre :love2

Ellers så skal jeg drømme om å sove, kan ikke huske jeg var SÅ trøtt sist. Så kan nesten ikke vente til mannen min kommer hjem fra sjøen om 7 dager :)

Skal slappe av og synes synd på meg selv, er skikkelig forkjøla og tett:( leste at man ikke skal ta otrivin nesespray heller så da er det bare å smøre seg meg tålmodighet.
Kanskje dra ut og kjøpe ny boka til John Nesbø " politi" hørtes spennende ut:)

Hei :-)

jeg har vaska hus... Så no er det rent og pent her... Ligger på sofaen. kvalmen har ikke kommet enda her *bank i bordet* men kjenner jeg blir litt uggen når jeg blir sliten..

får besøk av en venninne seinere..!! Gleder meg :-)

Sov utpå til 10 idag, DET var deilig det! Lekt litt med snuppa, og nå sover hun dupp. Skal prøve og gjøre minst mulig, for i morgen blir det fullt kjør. Plages litt med bekkenet, men synes det er greit med litt symptomer egentlig.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp