Go måren

Bruker437mon

Forelsket i forumet
go måren jenter[:)]
her hjemme har mannen min bursdag.håpet egentlig den lille ville komme ut i dag eg..men det vil hu nok kje[8D][8D] jaja her går dagen i jordmor time kl 11 også er det bursdagsfeiring etter det..
håpe dere andre får en fin dag i dag..
ka skal folk gjør denne dagen da??

Jeg skal til jordmor nå klokken ni [:)]
Etter det skal jeg til byen å se på stellebord sammen med ei venninne som også er gravid[:)]
Ha en fin dag alle sammen!

I dag er det jammen termin dato gett...ingen baby enda [&o] Natten ble heldigvis litt bedre enn i forrige natten - men er noe mas som plager meg [&:]
Skal til jordmor kl 9 i dag - ellers ingen planer nei. Mye jeg kunne gjort her sikkert - men klarer ikke helt å organisere meg selv [8|]

Gratulerer mad dagen i huset

Her er det ingen store planer for dagen. Få rydda ut påska,og en tur til frisøren med sambo[;)]

Ha en flott dag[:)]

God morgen![:)]

Her blir det å lese matte i dag til den store gullmedalje! Har muntlig eksamen på mandag, grøss og gru[X(] Er liksom mer motivert for å føde for tiden, enn å ha eksamen[:D] Kl 14 har jeg time med modningsakupunktur, spennende[:)]

ORIGINAL: Anne_M

Gratulera til bursdagsbarnet [:D]

Her er det først fysioterapeut som står på planen. Etter det kommer svigermor å skal stryke alle barneklærnå [;)] Heldige meg så sleppe å gjør det sjøl [8D]
Ellers så er det ut å handle litt og så laga middag te sambo komme fra jobb i ettermiddag. Kjenner eg meg sjøl rett så blir eg nok trøtt å sliten etter fysioterapien, så må nesten ha meg ein kvil før handlingen og [;)]

Ha en fin dag og kos deg masse med å feire samboen [:D]

Du er heldig, det er iallefall helt sikkert!!
Jeg skal gjøre matteoppgaver og høre Pan av Hamsun på lydbok som det skal være forelesning på i morgen [8|] Så blir det en tur til jordmor kl 14.00..

Slenger meg på gjengen som skal til jordmor, jeg:) Men skal også til lege og diabeteslege. Så blir en sånn maratonkontroll:) Håper de snart kan gjøre noe for å få slutt på detta svangerskapet, nå har jeg vært syk og dårlig lenge nok synes jeg!

ORIGINAL: Merri24

Slenger meg på gjengen som skal til jordmor, jeg:) Men skal også til lege og diabeteslege. Så blir en sånn maratonkontroll:) Håper de snart kan gjøre noe for å få slutt på detta svangerskapet, nå har jeg vært syk og dårlig lenge nok synes jeg!

Lykke til med maratondagen din! Håper du får de svarene du vil ha![;)]

I dag er første dagen heime aleine med Nora[:D] Anna e i barnehagen og Morten på jobb[:D] Ganske deilig. Tenkte vi skulle ha oss ein tur til byn, har litt småting som må ordnes etter påska[8D]

god morgen ja!

i dag har jeg levert mini i bhg, og skulle egentlig møte ei venninne i byen ca 12, men bekkenet er litt uvenn med meg i dag, så jeg dropper det.. så da skal jeg hente mini litt senere bare.

Altså i dag skjer ingenting annet enn å slappe av så mye som mulig!

i morgen har jeg jordmor og fysio, gleder meg til begge deler!

ha en super dag[:)]

Her har jeg min første dag hjemme helt alene siden permisjonsstart 26 mars.. Gullejenta har hatt laaang og god påskeferie hjemme med mamman nå på tampen før hun ikke er alene lenger =)

Idag har jeg vært hos jordmor og holder nå på å vaske babytøy[:D][:D] Endelig skal jeg få litt tid til "baby" også [;)]

Back
Topp