go kveld!

maikaen

Forumet er livet
hur e läget? har vært i sweden på vacation i 2,5 uke å kom hjem t dritvær...
va ikkje akkrat nokka å rope hurra førr... MEN idag har d vært nyyydeli vær! e meldt overskya imårra å onsdag,
men sol torsdag å fredag! å hele 23 grader!! herlich!

har hadd min første fest sia ho Enya blei fødd, å æ hadde d svinarti!
helt kl va 04... da ringte en passe hysterisk eivind å sku ha mæ hjem.. enya skreik t ho arya
våkna, så ho arya møtte mæ i døra da æ kom hjem kl hall 5... passe full...
men FØR 4 så va d drit arti![:D]

ellers e d mye sulling om dagan.. e lei av å rydde hele tia.. han eivind gjør litn innsats inne..
ute har han snekra ferdi plattn å montert le-veggan.. ellers nada.. hyggeli!!
rekk ikkje overalt når snuppa bare sover korte lura liksom! å nu e han blidd syk åsså,
så han la sæ kl hall 8[:'(]¨

ellers lure æ på om snuppa har tadd kveld! ho sovna vel runt kl 8, å har sovve sia! woohoooo!!

så hærli at alt går bra julita m snuppen dine!! kor du e fløtta btw? har gådd mæ hus førrbi [8|][8D]
trur du at vi får tell kafe denna uka?

Vi e fløtta rett over veien - fra nummer 25 te 27 [8D]. Jaa te kaffe. Kan alle dagan bortsett fra imorra så det e bare å finn ut kati det passa førr dæ.

d ska æ vel klare å finne frem tell

ser ut førr at blir kjipern vær imårra da.. bynte å regne nu!
så ellers e d uansett førr mæ.. kan godt ta d på onsdag! har no plans hele uka [:D]

Ja, det bør ikke by på større utfordringe [8D]. Entn i morra eller torsdag? Formen min e litt småshabby i dag, så vi utsatte tourn på nyfødtintensiven jic det e en bøgg. Satsa på at vi drar dit i morra, men det tar jo ikke hele dagen liksom.

Jeg vil også drikke kaffe med dere... [8|]

-UTEN å måtte løpe tulling etter to apekatter som løper i forskjellige retninger... [8D]

Aaah, kjenner til den hysterisk baby våken på natta ja[8D]Har måttet hjem to av to mulige anledninger da jeg har drukket vinos[8D][8|]Men en vakker dag så kan vi feste uten å tenke på det å Maika..[:D]

Oooh, by the way, jeg vil også på kafe med dere[8|][:D][:D]Må treffes en gang igjen.Dokk va jo shitlæn[8D]

Landstreffstiiid . Er klar med en gang småsnuppene blir såpass store at jeg kan ha trefftid uten dem. Har stor tro på Vegard som aleneforsørger til 4 for en helg eller så

Staaakar vegard[:-][8D]Nei tror han er et manneben som takler sånn på stående fot jeg Julita[:D]
Ja må jo få til et landstreff en gang.Møtes på midten ikke sant?Trøndelagen??????[8D]

nytt landstreff høres supert ut! im in!

har kjempeløst å dra på kaffe date m samtlie![:D]

dokker ska ikkje nokka nordover teddy?

jeg vil også være med - bare så dere vet det[;)]

Nordover?? Når jeg ENDELIG får rumpa mi inn i det nye huset så skal jeg ikke flytte med en CENTIMETER på mange år!! [8|]

Back
Topp