Go kveld jenter

KathMor

Forumet er livet
Hvordan står det til?[:)] Har dere det bra akkurat NUH? Hva skal dere i kveld?

Jeg blir bare å sitte tafatt i stolen tenker jeg, sliten nå... og krangler bare med James, Emma er litt vrien om dagen.... Jaja, når kommer James hjem på Torsdagen, kunne klart meg uten kjæresteriet, men deilig å få litt hjelp igjen[:)]

Nei nå har jeg det bra! Har fått brukt litt penger i dag så [8D]

Blærk[&:] Jeg sitter og prøver å fokuserer på å lese igjennom " Forskrift om omsetning av akvakulturdyr og produkter av akvakulturdyr, forebygging og bekjempelse av smittsomme sykdommer hos akvatiske dyr". Ikke akkurat spenstig lesning, kan du si. Og etterpå må jeg lese igjennom et par andre forskrifter til[:'(]

MEN forhåpentligvis skal jeg ha min aller siste eksamen på veterinærstudiet i morgen[8D] Kan nesten ikke tro at det er sant! Jeg MÅ bare greie å si NOE fornuftig på eksamen i morgen, ellers må jeg ta den på nytt i juni, og det har jeg jo ikke særlig lyst til[&o]Huff... Er alt for mange lover og forskrifter jeg skal ha oversikt over, og merker at jeg er akkurat null interessert i det der akkurat nå...

Ha en trivelig kveld, jenter!

OI!!! Bare 1 eksamen igjen!!?? WOW [:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: KathMor

[:)] Ja! Bare synd at undervisningen til denne var i august 2008, og at lovene har endret seg masse siden det... Må trekke fin oppgave i morgen!

Blir bra å få hjem James på torsdag, da, Kath.. Må bare si at du (og dere andre som er i lignende båt) er helt utrolig som greier å ha to små helt alene over så lange perioder.. All honnør!

goood kveld...

nyt kvelden nå, ta deg igjen... jeg har egentlig tenkt å få lest litt da, men jeg er i bad form, tror det er en ny forkjølelse... blææææ!

snart ferie om 4 dager[:D]

ORIGINAL: Medusa_83

ORIGINAL: KathMor

[:)] Ja! Bare synd at undervisningen til denne var i august 2008, og at lovene har endret seg masse siden det... Må trekke fin oppgave i morgen!

Blir bra å få hjem James på torsdag, da, Kath.. Må bare si at du (og dere andre som er i lignende båt) er helt utrolig som greier å ha to små helt alene over så lange perioder.. All honnør!

Ja, kjenner det nå [:)] Mye sliten å lei for tiden, krangler men den jæ*** dritt mannen og sånt [:'(] Men nå har det gått 1 mnd da, og så klart da blir det sånn..... Men men, nå er det jul, James kommer hjem og er hjemme til 4 januar - det skal bli deilig [:D]

jeg har lekt m marcus i heeele dag, så nå sitter eg her å glor, venter på at Øyvind skal bli ferdig m listing av rommet oppe... lille Marcus steinsover mens spikerpistol og komprssor går.... slitsomt å vere hjemme m mammaen sin gitt... masse lek i snø og turgåing... hihi...

så, i kveld skal jeg rydde oppe... [:D] [:D] blir sååå fint på nye rommet til Marcus...[:D]

Lykke til Medusa!!! [:)][:)] Nå er du snart i mål!!!! Stå på siste runden!

jeg sitter med PCn ifanget. Deilig å slippe å lese. Ble litt stressa i stad for "følte" at jeg måtte sette meg å lese, og klokken var jo allerede mye... men det trengte jeg jo ikke...hehe... mmmmm så deilig [:D]

Er kaos i heimen, men måtte ta meg en sofakveld nå altså. Har det supert! Men må strikke litt også. Har ambisjoner om litt hjemmelagde julegaver, og da må jeg stå på!! [:)]

Gleder oss masse til å se bilder av Marcus sitt rom!! [:D][:D]

Ja, når James kommer så må vi få kjøot akrebrett altså, så kan far og datter ut å ake i bakkene på utsiden her [:D] Er så kaldt da, så den lille snøen som er her er jo STEIN ahrd da men [&:] Går bare ekstra fort da [8D]

Halllais...sitter her punktert etter en hektisk dag. Deilig da... orker ingenting - orker ikke svare tråder heller[&:] Så god bedring Maik1[:D]

Har kjøpt de resterende gavene i dag som ma vekk, funnet adresser til julekortene, pakket inn gaver og merket julekort. Har vært og kjøpt esker til å sende det i og fotopapir til prosjektet vårt og hentet fotoboken til snuppa som var fantastisk[:)] var på luciakafe i barnehagen, så direkte hjem å lage middag. Hive i seg mat og kjøre til Elkjøp for å kjøpe fryser. Rett hjem for å ta i mot en snekker for kjelleren, så legge snuppa, rydde ettermiddage.....

men helt fantastisk følelse å vite at jeg har vært effektiv i dag!! så nå skal trøtte paret kose seg med film[:)]

Så flink de da magda - er planen her og, hjemmelaga julegaver! Men for irritert å sint til å klare å roe meg ned med sånt merker jeg [:o]

Og flinka tjukka - deilig å ha en dag hvor man får gjort MASSE - da føler men seg sååå flink når man synker ned i soffan [:D]

Jeg har handlet MASSE julegaver.. slapper av litt nå før jeg skal pakke de inn..

Vært en travel dag i barnehagen.. men koselig sådan..

Klar for senga snart ja! [;)]

Alt bra her også! Har fått snuppemoren hjem igjen, det var godt det [:)][:)] Har akkurat sett eclipse og nå tenkte jeg å legge meg.

God natt dere [:)][:)]

Back
Topp