#go gutten min#

maispirrevipp_bakes

Forelsket i forumet
ORIGINAL: #go gutten min#

Har ikke noe program jeg......[8|] Så man MÅ ha det altså? Vet du om noe gratis jeg kan laste ned? Føler meg ganske teit her nå........[&:]

Jeg startet en ny tråd, det ble så langt å scrolle ned for hver gang...

Jeg tror vel det kan bli vanskelig uten program ja. Hva prøvde du å åpne det i da? DEt er klart at det går jo ann å bruke microsoft office med enten publisher eller word, men det blir jo ikke lett å få det ordentlig da. Da kan du jo kun bruke tingene akkurat som de er, og kan ikke endre noe særlig på farge, form osv. DU kan jo endre str og croppe og sånn, men ingen visking, skyggelegging osv. OG det blir jo veldig tungvindt å bruke slike typer program som ikke er ment til det.

Scrapbookflair er visst et gratis program, men det har ikke jeg kjennskap til. MEn hvis du søker etter det, finner du vel gjerne hjemmesiden til produsenten, slik at du kan få lastet det ned. Hvis ikke kan man jo laste ned prøveversjon av photoshop på adobe sine sider.

ORIGINAL: #go gutten min#

Har nå lasta ned Scrapbookflair... Men det var ikke så mye spennende ting og tang der da.....[&:] Så neste spm nå blir da, går den ann å laste ned sånne gratis "greier" å få det "inn i" scrapbookflair?????????   (ja, jeg er elendig på datakunnskap..)

med gratisgreier,hva mener du da? brushes og slikt,eller scrappefreebies? jeg har i grunn aldri vært borti scrapbookflair,så vet ikke hva slags begrensninger programmet har. men dersom du har lastet ned noen kit,åpner du bare de tinga du vil bruke i programmet. les litt i tutorialsen,der står det kanskje noe nyttig. vet det er ei her som bruker scrapbookflair. hvis du leter litt i trådene,kanskje du får noen tips

sorry at æ skriv forkorta dialekt,kan ik fordra d selv,men tastature røk,å sitt me skjermtasta,å d e no dritt[:@]
vil tro at d øverst i venstre hjørne e en verktøyinje d stå fil på. der stå d sikkert au open. da åpne du den bakgrunnen du vil a.(har du ik pakka ut mappa du lasta ned,må duførst h.klikke og trykke "pakk ut") åpne de tinga du vil bruke,å klipp å lim. prøv dæ frem,les i help(=tutoral) og les i den tråden som het digiscrapping,der vil du få en del tips. vil tro fremgangsmåten e ganske lik i flair som i photoshop.
nå må æ logg a,nå våkna eldsten. lykke til. kan evnt prøv å hjelp mer seinere.[;)]

Back
Topp