Go ettermidag

tante82/MAx6

Glad i forumet
alle sammen. Hvordan er det me dere? Vi går enda å venter på det berømte brevet som skal komme denne uken. Spenningen er her i huse kan man si[:)] Hvem her inne hører egentlig til st.olav? Vert trivelig å velslet erfaring fra der. Hilsner til alle sammen.

Håper dere får brev å time snart. Tilhører St. Olavs og kan bare skryte av dem.. en herlig gjeng!
Lykke til!

er nok ikke lenge til dere er i gang[;)][;)]ønsker deg kjempe masse lykke til[;)][;)]

spennende med brev i posten da! vi går også og venter på et sånt ett[:D] sjekker postkassa minst to ganger hver dag, for kan jo være at postmannen har lagt det feil[8D] hehe... blir litt syk i hodet av å gå sånn å vente, men den som venter på noe bra venter ikke forgjeves sies det så[:D]

krysser uansett fingrene for at brevet deres kommer SNART!

Takk takk,d er beroligende å hør at dåkk har så bra erfaring der. Nettopp ferdig me mens i dag å får brevet her uka[:)] så starter vel opp slutten av mars ca?!?[:)] Kjenne æ e meir å meir spent på hver dag som går sia ' veit at breve kjæm her uka å da nerme d sæ virkelig me storm skritt[:)]

ååååå kjenner jeg blir misunnelig, vi aner ikke når brevet vårt kommer..... blir en spennedne uke da for dere....

Håper brevet dumper ned i postkassen snart[:)] Vil bare si at St. Olavs sender alltid brev med B-post[;)][:)] Hører til St. Olavs jeg og har bare skryt å si om de[:)]

Jeg også hører til St.Olavs [:)]

Så koselig at det er så mange som hører til st.olav[:)] Kjenne spenningen er stor til å hente posten for hver dag det nermer seg søndag[:)]

Back
Topp