GO-123?

veit av 1 man som brukte go, men hadde 1 måltid(lav-karbo) om dagen[:)] gått ned masse.. men føsj, d smaker pyton altså! d gjør for øvrig alle sånne shaker.. men de beste jeg har smakt må være cambridge[8D] harikke gått påselv, men har smakt av mamma,  hehe..

hadde kanskje funka om jeg ikke måtte brekke meg av smaken-..
fy flate det er det verste jeg noen gang har smakt!
nå går jeg på noka dietten...smaker himmelsk i forhold..hehe

ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

hadde kanskje funka om jeg ikke måtte brekke meg av smaken-..
fy flate det er det verste jeg noen gang har smakt!
nå går jeg på noka dietten...smaker himmelsk i forhold..hehe

hva går det ut på?[:)]

Jeg gikk på det nesten en måned, men måtte slutte, å jeg gikk ned 5 kilo! Men skal begynne på igjen nå! [:)]
Smaken er ikke av det aller værste, syns det blir overdrevet mye her jeg! Men jeg syns den med bringebær var værst av de, men er man innstilt på å ta de, så går det bra! Blandes i kun 1,5 dl vann! Syns Go123 er bedre enn nutrilett å mange andre shaker jeg, for de er det ofte mye tykkere konsistens på...noe jeg syns er kvalmt å få ned i forhold! Men har ikke noen du kjenne som du kunne fått smakt det hos da? Eller så tror jeg kanskje det går an å bestille sånn prøve på go123.no !![:)] Å nå er det kommet med en suppe også, denne har jeg ikke smakt enda så den kan jeg ikke uttale meg om!

Jeg gikk på det. Funket ikke hos meg nei. Jeg gikk ikke ned. Til tross for at jeg fulgte kuren. Trillet lang tur på dagtid og trente på senteret på kveldstid.

Back
Topp