GO 123

henriette25!

Forumet er livet
er det noen som har vært borti det?

funker det?[8|]

det virker så troverdig i disse reklamene[8D][:)]

Aner ikke, men det hadde vært greit om det hadde funka [:D][8D]

haha, jeg bestilte sånn prøve pakke for og smake og det smaker spy [:'(]
Hadde "gledet" meg til å gå på det men klarte virkelig ikke og drikke det der, hehe

ORIGINAL: tinuzz

haha, jeg bestilte sånn prøve pakke for og smake og det smaker spy [:'(]
Hadde "gledet" meg til å gå på det men klarte virkelig ikke og drikke det der, hehe

æsj da[:'(] men kan man ikke velge smaker?[8|]

her skal vi prøve lavkarbo. Det fine med det er at man forsaker ikke så mye, samtidig som man går ned i vekt, samtidig som det er en livsstil med kun noen få endringer når man skal stabilisere vekta. Så vi får se hvordan det går.

Sånne pulverdietter er bare tull.... du går ned masse fordi du ikke spiser og når du skal begynne å spise normalt igjen så fyyker du opp i vekt. mamma har gått på mange sånne og går alltid opp igjen selvom hu spiser sunt etterpå... hu kjenner ei som faktisk gikk opp mer enn hu veide før hu begynte....

ORIGINAL: Legokloss

Sånne pulverdietter er bare tull.... du går ned masse fordi du ikke spiser og når du skal begynne å spise normalt igjen så fyyker du opp i vekt. mamma har gått på mange sånne og går alltid opp igjen selvom hu spiser sunt etterpå... hu kjenner ei som faktisk gikk opp mer enn hu veide før hu begynte....

Ja går like fint å kutte ut ett måltid og erstatte det med ett glass vann, billig er det også [;)]
Og når man da begynner å spise ett ekstra måltid, legger man på seg igjen [;)]

Nope. Men starta på Herbalife i forrige uke - So far, so good! [;)]
Har fått massevis av energi og venter på at vekta minker (: Skal veies neste uke!
Fem forskjellige smaker på shakene, og det funker fint å mikse sine egne smaker og f.eks lage smoothier utav det !

Jeg selger Herbalife, så spørr om du lurer på noe [:)]

www.herbalife.com

ORIGINAL: jea.

Nope. Men starta på Herbalife i forrige uke - So far, so good! [;)]
Har fått massevis av energi og venter på at vekta minker (: Skal veies neste uke!
Fem forskjellige smaker på shakene, og det funker fint å mikse sine egne smaker og f.eks lage smoothier utav det !

Jeg selger Herbalife, så spørr om du lurer på noe [:)]

www.herbalife.com

hmmm interresant![;)] hva koster sånt da?
erstatter du en shake med et måltid ?

[:)][:)][:)]Bare til å droppe det shake tullet.. regelmessig trening og fornuftig inntak av kalorier er det eneste som hjelper..[;)][;)]

Back
Topp