Gnagsår inni magen?

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Haha går det an å få det?

det begynte i uke 20 ++ å komme et ømt punkt under ribbeine på høyeside, var vondt når jeg la fingrene mine der, så jeg trodde kanskje bhn hadde gangd sår når jeg satt, men tok opp genseren og huden var ikke rød en gang :p

Nå er det punke blitt større, og når lille snuppa sparker eller stikker rompa oppi der mister jeg pusten, kjennes rett og slett ut som brannsår på innsiden av magen[&:][8D]

Jeg har det sånn rundt navleområdet. Ikke som et gnagsår, men føles veldig ømt og er mer som følelsen av å ha et stort blåmerke der. Men jeg ser heller ingenting på huden, så tenker det på en måte er verk på innsiden? [:D]
Regner med det er etter mye spark/bevegelse og at huden har strekt seg mye?

ORIGINAL: snowball

Jeg har det sånn rundt navleområdet. Ikke som et gnagsår, men føles veldig ømt og er mer som følelsen av å ha et stort blåmerke der. Men jeg ser heller ingenting på huden, så tenker det på en måte er verk på innsiden? [:D]

Ja det kan godt hende, bare mitt punkt er vondt! om jeg legger fingrene på det så gjør det vondt! så er kanskje at babyen har sparka det ømt:D

ORIGINAL: gravidjente

Ja det kan godt hende, bare mitt punkt er vondt! om jeg legger fingrene på det så gjør det vondt! så er kanskje at babyen har sparka det ømt:D

Mitt punkt er også vondt! [:D] Om jeg tar på det. Prøver å unngå det.

ORIGINAL: gravidjente

Mitt punkt er også vondt! [:D] Om jeg tar på det. Prøver å unngå det.

Oh jeg som leste feil i ste da[&:] ! Fjoo bra det ikke er bare meg [8D] er alltid bedre når man er flere! hehe..

Jeg har også et slik punkt. men er ikke alltid det gjør vondt. Men er på samme måte som dere sier. Akkurat som et blåmerke når jeg er borti det. Mitt er vel ca 5 cm under venstre pupp [:)]

Er noe slikt jeg også har som jeg trodde var pga bh'en min, men legen min forklarte meg i går at var pga magesekken blir klemt pga plassmangel og også har sammenheng med halsbrann/sure oppstøt.

Jeg har også "gnagsår" på ribb-bena på høyre side... Men har bare hatt d i ca en mnd. og nå er det blitt litt bedre, merker det bare om jeg har sittet rett opp og ned veldig lenge[:)]

Sånn har jeg også det..

Back
Topp