Glykosebelastning

nikka77

Elsker forumet
æsj skal på glykosebelastning i morgen tidlig.. Hadde svangerskaps diabetes forje gang så da må jeg sjekkes så tidlig som mulig.. Kan ikke si at jeg gleder meg

Lykke til, jeg vet hvor ille det er. Hadde glukosebelastings test i forrige svangerskap.
Tvi, tvi

Takk Fant ut sist at jeg skulle prøve å drikke det med sugerør og det funket heldigvis så det skal jeg ta med i morgen..

Bruk sugerør når du drikker gugga :-) det er mitt "hemmelige" triks. Da kjenner du ikke hvor søtt det er. Du må ha sugerøret ganske langt bak i munnen sånn at sukkervannet ikke kommer så mye på tunga.

Jeg også hadde svangerskapsdiabetes sist, men ble kostholdsregulert. Jeg vet jeg bare burde spise diabetikerkosthold allerede men jeg er så uggen i kroppen at jeg bare ikke klarer det.
Hvordan er det med deg?

Ehem, jeg svarte visst uten å lese hele tråden, he he. Så ja, sugerør er en god ide!

Fant ut at det måtte laaangt bak i munnen ja.. Hvis ikke ble jeg bare kvalm og uvell :-(

Var fysen på glass cola i sist svangerskap så ble jo endel sukker daglig da så kanskje ikke så rart det slo ut...Men regulerete det via kosten da..

Denne gangen spiser jeg sunnere og drikker stort sett bare fun light :-) Men du  har ikke tatt ny glykosebelastning denne gangen? Fikk beskjed om at jeg måtte ta det så tidlig som mulig pga at jeg hadde hatt det før..

Back
Topp