Glupsk baby

Luckyus

Flørter med forumet
JuniJubel2021
Endelig begynt med flasken, men ikke helt bekymringsløst... Syns mini drikker så mye! Ca 100 ml, mer enn hva henne skal i forhold til 15% av kroppsvekt.. Vi er oppe i 6 flasker i døgnet, på 130 ml hver 3 time på dagen, og 5 timer uten mat om natta, men og alt blir borte, det er jo 780ml i døgnet:oops: Men baby må jo få bli mett stakkars, i natt måtte jeg lage 30 til i tilleg for at hun skulle bli mett og sove... Blir alt for opphengt i sånne skjemaer og tabeller, og helsesøster er ganske nøye på at vi ikke gir for mye..
Hvor mye drikker deres andre små som kun får mme?

Her driver vi på 90 ml enda, hu er 4 uker i dag, men bare såvidt over 3 kg..har gitt 120 noen ganger men da gulpe hu bare oppatt endel eller vil ikke spise opp alt...jeg tror de fint regulerer maten selv, de spiser til de er fornøyde- virker sånn her iallefall..hu sier ifra når d blir for lite å..

Jeg gir til hun er mett. Noen ganger er det 70ml, andre ganger 140ml. Frøkna mi er 1 måned gammel.
Med storesøster fikk jeg beskjed om at de regulerer selv, så fremt de ikke får så mye som en gang i timen. :) tror det går helt fint at du overstiger hva et skjema sier. Gi barnet det den vil ha :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg gir til hun er mett. Noen ganger er det 70ml, andre ganger 140ml. Frøkna mi er 1 måned gammel.
Med storesøster fikk jeg beskjed om at de regulerer selv, så fremt de ikke får så mye som en gang i timen. :) tror det går helt fint at du overstiger hva et skjema sier. Gi barnet det den vil ha :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Okei:) går jo som regel 3 timer, og på natten først 5 timer å så 4 timer, så han skal vel spise seg opp litt til det også :)

Back
Topp