Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Du må møte fastende (ikke drikke vann engang). Tar blofsukkeret ditt, Får sukkervannet og må sitte i ro på venterommet i 2 timer, så ny blodsukkertest. Så er det inn igjen til legen for å få dommen.
Må møte fastende (jeg fikk lov å drikke litt vann). Ser over her at det kan hende dei har forskjellige regler på å drikke vann.
Så som ho sir: ta blodsukker ditt, drikke sukkervannet (som ikke er så gale ) og må sitte å vente i 2 timer, så må du inn å ta ny blodsukkertest. (jeg hadde 5,6 etter sukker, som er innenfor grensen), men må ta ny kontroll i uke 28 for sikkerhets skyld)
Når det gjelder den laaaange ventetiden, fikk jeg lov til å gå ned igjen i bilen. Ville heller sitte der med min venninne (da jeg hadde tatt med meg selskap), å prate å ta en blund, da jeg blir veldig trøtt å suuuulten av å ikke få spist frokost. hihi
Da gikk tiden FORT! Også fikk jeg sitte/ligge behagelig, istedenfor disse ekle ventestolene på venterommet