Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oki Kan drikke vann veit jeg, men hva med sukkerfri tyggis? Sliter litt med kvalme og slimete i halsen så kommer till og slite uten tyggis såpass lenge, time kl 09.50 i morgen tidlig. Oki, du har tatt den alt, hvordan var det og få det ned? Jeg sliter med alt slik haha
Tok ikke noe jeg, da jeg var usikker. Men vann drakk jeg, det vil ikke påvirke blodsukkeret ditt ja den har jeg tatt 3 ganger og snart den fjerde hadde svangerskapsdiabetes i forrige svangerskap Altså det er jo ikke stas for å si det sånn, værst var det nå forrige gang da jeg hadde så voldsom morgenkvalme Men dette fikser du, veldig søtt, men overkommelig kjæreste er ventetiden skal du tidlig eller?
Værste er ventetiden...
Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
Tok ikke noe jeg, da jeg var usikker. Men vann drakk jeg, det vil ikke påvirke blodsukkeret ditt ja den har jeg tatt 3 ganger og snart den fjerde hadde svangerskapsdiabetes i forrige svangerskap Altså det er jo ikke stas for å si det sånn, værst var det nå forrige gang da jeg hadde så voldsom morgenkvalme Men dette fikser du, veldig søtt, men overkommelig kjæreste er ventetiden skal du tidlig eller?
Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
Såpass Vann kan jeg drikke har de sagt, ellers hadde det bare ikke gått får prøve alt jeg kan og holde meg unna tyggisDa jeg har tatt de, har det vært total fasting fra kl 12. Ingen drikking eller spising/tygging av noe som helst. Var så vidt jeg fikk lov å svelge vann når jeg pussa tenna
Såpass Vann kan jeg drikke har de sagt, ellers hadde det bare ikke gått får prøve alt jeg kan og holde meg unna tyggis
Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
Nå er det jo faktisk 4-5 år siden jeg har tatt de Dessuten har jeg hørt at det er en del ting som er forskjellig fra sted til sted. Men, det er jo tross alt forksjell på å drikke litt vann og å helle nedpå 20 liter etter midnatt
Siden jeg hadde det sist, vil de jeg skal ta det etterhvert nå også. Jeg gruer meg ihjel Jeg klarer jo ikke gå 2 timer uten å spise eller drikke fra før av Ikke kan jeg drikke den glukosen heller, så jeg må vel inn på sykehuset, så da går det sikkert enda flere timer. Hurrahurra
Lykke til i morgen , forresten
Jeg kunne drikke vannIkke spis eller drikk etter midnatt. Ikke tygg tyggis eller drikk noe som helst etter du har drukket druesukkeret. Og sitt i ro di to timene du må vente. Lykke til
Vil ønske deg/dere lykke til med glukosebelastning når dere skal ta det.
Samtidig må jeg bare kommentere kommentarene deres ang at vann ikke påvirker blodsukkeret. For det kan det nemlig gjøre
Helt riktig at det ikke finnes energi i vann, så det øker ikke blodsukkeret, men har du drukket mye vann kan du senke blodsukkeret fordi blodet "tynnes ut". Blodvolum påvirkes av hvor godt hydrert vi er
Jeg drikker ikke på morgenen før jeg skal ta blodprøver fastende hvertfall