Glukosebelastningstest

Jeg er seriøst sliten! Så blir d jaggu meg overtid på jobb- på en fredag av alle ting!!!! Så nei, ingen sushi enda, MEN når jeg skal hjem, så skal jeg ha med meg sushi kan du tro :hilarious:
Hvordan var d med deg etter testen?
Gikk helt fint, ikke kvalm eller uvel i det hele tatt. Første jeg gjorde når jeg var ferdig var å fiske bolla ut av veska :laughing021

Gikk helt fint, ikke kvalm eller uvel i det hele tatt. Første jeg gjorde når jeg var ferdig var å fiske bolla ut av veska :laughing021

Haha, rakk du å komme ut av laboratoriet før du tok første biten av bollen? :hilarious:

I dag kom resultatet. Hadde litt for høyt blodsukker, så nå må jeg måle blodsukkeret i 3 uker og så inn til vurdering igjen.

I dag kom resultatet. Hadde litt for høyt blodsukker, så nå må jeg måle blodsukkeret i 3 uker og så inn til vurdering igjen.
Krysse fingra for at det bare var tilfeldig!

Hva var resultatet ditt? Hadde litt høyt fastende her, men tror det at vi hadde spysyke barn så nesten ikke sovet på flere døgn og det at eg pusset tennene en time før slo ut her. Skulle måle i 2 uker hjemme og så langt er alle mine målinger fine :)

Fastende var 5,4 hvilket de synes er for høyt. De andre verdiene var innenfor normalen.

Fastende var 5,4 hvilket de synes er for høyt. De andre verdiene var innenfor normalen.
Mitt fastende og var 5,4 og normalt etterpå :( Målt i 6 dager nå og alle målinger innafor uansett hva eg spiser :) Mistenkter at nesten ingen søvn på 3 døgn og tannpuss en time før gjorde utslaget her, hadde syke barn hjemme og ble selv syk :(

Back
Topp