Glukosebelastningstest

Therese W

Gift med forumet
Jordmor var sååååååååå snill at hun bestilte nok en glukosebelastningstest til meg i dag. Nå kan jeg bare GLEDE meg til 16/7. Sist satt jeg vibrerte og hadde hjertebank til 1000, svimmel og skalv som et aspeløv i vinden. Da var jeg vant med sukker. Denne gangen har jeg nesten sluttet spise sukker. Redd for at det slår seg helt på vrange i magen og kroppen.

Huff stakkars deg! Krysse fingre for at det hvertfall ikke blir verre denne gangen da:)

Hehe håper du har rett. Forrige gang hadde jeg svangerskapsdiabetes. Vet ikke om det kan gå over sånn på 9-10 uker. Håper det :)

tok den i dag æ. tatt den i forrige sv.skap å. Den e ikke så ille. bare husk å be om iiiiiiskaldt vann. æ syns smaken e grei men mengden som e tøff :) ikke nå å gru sæ te :)

Jeg tok den i går og jeg pøste bare nedpå hele glasset i full fart og ble bare litt uggen siden jeg drakk det på Tom mage. Men ingen diabetes hos meg da. Men vet ikke om du kan bli kvitt det før fødsel... Håper det for din del

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Æsj.. Får håpe det går lett som en lek! :)

Jippi! Hehe, krysser fingrene for at det går bedre denne gangen og at utfallet er bra :);)

Var hos jm i går og pga høy bmi må jeg også ta denne testen. Men hun sa jeg skulle ta den i en viss uke- husker bare ikke når nå :( Men det er etter neste kontroll vet jeg, for det trengtes ikke å bestille time før neste jm-time.

Hva går testen ut på egentlig?

Håper d går bra da! Eg skal no på tirsdag :/ kor lang tid tar d forresten?

Back
Topp