Glukosebelastningsh***** over...

Dollface

Forumet er livet
VIP
Guuuud, det er bare så grusomt.. Først skal man helle i seg et gigaglass med sukkervann... og så må man sitte på et kjedelig rom i 2 timer og kjenne seg uggen, sulten og uvel.... Blah!

Men heldigvis - jeg hadde IKKE svangerskapsdiabetes.. Startet med fastende bs på 3,6 og stoppa på 4,2 :) 
Så legen sa at jeg helt sikkert, helt garantert IKKE hadde det.. hehe.. Var et stykke unna øvre grense gitt.. 

Da var du et godt stykke unna øvre grense, ja :) Alltid deilig med gode nyheter! Vel overstått!

det er så deilig med positive svar :) Godt du ikke har det!

Så bra du ikke har det da! :)

immababy skrev:

Er dette forresten noe alle må ta?? :p

immababy skrev:

immababy skrev:

lillerypa skrev:

immababy skrev:

Nei.. sist ble det gjort fordi jeg hadde høy bmi og litt hurtig vektoppgang etter uke 25 engang..
Denne gangen gjorde legen det fordi jordmor var så opphengt i at jeg hadde sååååååå høy bmi og var overvektig.
Til nå har jeg gått opp 3 kg og legen var litt sånn "jaja.. vi kan jo gjøre det..". 
Så det har sammenheng med bmi.. :)

Syns ikke noe synd på deg , jeg må ta den 3 ganger iløpet av svangerskapet. har tatt den en gang allerede og det gikk fint, så har bare to ganger igjen.. HURRA!!!

bjlind skrev:
Syns ikke noe synd på deg , jeg må ta den 3 ganger iløpet av svangerskapet. har tatt den en gang allerede og det gikk fint, så har bare to ganger igjen.. HURRA!!!

Oj..! Hvorfor 3 ganger??

Back
Topp