Glukosebelastning

Vet ikke hva jeg hadde i blodsukker hverken før eller etter, men jeg får ringe inn i begynnelsen av neste uke for å høre :)
Vet ikke om det var med smak, for har så lite smakssans etter korona. Jeg kjente bare den tjukke konsistensen med sukker :p

er ok nå, bare småkvalm og trøtt - så blir en hvil og forhåpentligvis blir jeg bedre senere :D

hvordan gikk det med deg?
Her gikk det strålende! Fikk ikke eget rom da.. :arghh: så jeg satt på venteværelset i vond sofa! Her fikk jeg smaken av bringebær... jeg ble sååå kvalm og dårlig av den men det gikk seg til! De som tok blodprøve klaget over blodårene mine! Fikk vite at jeg hadde 4,1 på første blodprøven! Aner ikke om det var bra eller dårlig!

Her gikk det strålende! Fikk ikke eget rom da.. :arghh: så jeg satt på venteværelset i vond sofa! Her fikk jeg smaken av bringebær... jeg ble sååå kvalm og dårlig av den men det gikk seg til! De som tok blodprøve klaget over blodårene mine! Fikk vite at jeg hadde 4,1 på første blodprøven! Aner ikke om det var bra eller dårlig!
Kan ikke skryte over at undersøkelsesbenken jeg lå på var noe behagelig, men jeg kunne ligge i fred og se på serie på telefonen og slippe å bruke munnbind :p

men nå er det gjort heldigvis! :D krysser fingrene for at vi ikke har svangerskapsdiabetes :rolleyes::rolleyes:

Jeg synes det var helt uproblematisk. På mitt legekontor oppbevarer de flasken i kjøleskap så du får den kald, og jeg var så tørst og varm når jeg kom dit at det nesten bare var godt å få i seg noe! Ble heller ikke kvalm eller uvel under ventetiden, men ganske tørst (det er jo fryktelig søtt). Så anbefaler å ha med en flaske vann så du kan drikke litt rett etter du er ferdig!
Tusen takk for svar og tips :Heartred

Back
Topp