Glukosebelastning

Nr32024

Betatt av forumet
Augustlykke 2015
Noen som har vært på det? Skal neste uke og er ikke klar for det altså :wtf:
 
Var i dag. Sov nesten ingenting i natt fordi jeg var sulten og ekstremt tørr i munnen, til tross for noen slurker vann. Så utgangspunktet for å starte dagen med en kjempesøt væske, og kun det, var ikke det beste. Men det gikk overraskende fint likevel. Den søte væsken stagget faktisk litt av den verste sultfølelsen, så jeg til og med klarte å sove litt i ventetiden:dead: hadde også med bok og podcast. spent på resultatet!
 
Var for noen uker siden, null stress med unntak av å sitte på en trestol i 2t iblant folk som faktisk var syke :banghead: Litt småkvalm/svimmel, men det var nok generelt mangel på mat. Fint blodsukker :joyful:
 
Sitter på legekontoret og blomstrer nå. Var ikke så ille som jeg fryktet, var veldig tørst i dag tidlig så var nesten godt å få drikke litt når jeg fikk sukkervæsken! :hilarious: Fikk med sitrussmak og første glasset gikk fint ned, det andre gikk litt saktere. Som nevnt over synes jeg det faktisk tok litt av sultfølelsen. Men jeg spise en god porsjon havregrøt kl 22.30 i går kveld, og tror det hjalp litt på. Nå er jeg bare veldig spent på svaret. Skulle få foreløpig svar her, og endelig fra sykehuset om et par dager.
 
Jeg har tatt, det gikk veldig fint for min del :) men jeg er ikke kvalm da. Hadde banan klar i veska til jeg var ferdig.
Var der da de åpnet kl 8, hørt om de som kommer i 12 tiden. Når man da har fastet er den kjip.

Væsken er veldig søt. Den var helt ok, men klart 2 dl flytende sukker er ikke digg. Jeg drakk bare opp og ble ferdig med det. Fikk litt vann etterpå for å få bort smaken. Så var det bare å vente i to timer.

Jeg måtte også sitte ute blant de andre pasientene og vente. Men tok to stoler, bena på den ene, rompa på den andre og magen frem. Alt er lov som gravid, ikke sant ;)
 
Back
Topp