Glukosebelastning

Milla :^)

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Har time i morgen for glukosebelastning og skulle samtidig ha Jordmor time, men har fått melding om at jordmor er syk. Skal også ta en del forskjellige blodprøver i tilegg. Fikk beskjed om å ta med urinprøve, men skal jeg droppe det når jeg ikke skal inn til Jordmor? Må bestille ny time og må vel uansett ta med ny da? Blei plutselig litt usikker her:p

Skader jo ikke å ta med [emoji846] De som ser på prøven kan jo gi deg svar på om den er bra eller ikke, så får du en ekstra sjekk [emoji846]

Jeg hadde og tatt med:) du skal vel uansett inn til legen og og få resultatene av testen. Bedre med en prøve for mye [emoji6]

Jeg tar med for sikkerhetsskyld :p Tror ikke jeg skal inn til legen da jordmor har fikset alt fram til nå. Heller for mye enn for lite tenker jeg i allefall:p

De på labben trodde ikke jeg kom ettersom jordmor er syk :facepalm: Men hun mente det var fint jeg kom så jeg har nå fått i meg sukkervann, tatt blodprøver og fikk også lurt på henne urinprøva mi:p Så nå sitter jeg koser meg på venterommet i 2 timer :p

De på labben trodde ikke jeg kom ettersom jordmor er syk :facepalm: Men hun mente det var fint jeg kom så jeg har nå fått i meg sukkervann, tatt blodprøver og fikk også lurt på henne urinprøva mi:p Så nå sitter jeg koser meg på venterommet i 2 timer :p
Korleis gjekk det med glukosebelastningen?

Var glukosetesten fæl? :p

Back
Topp