Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer den.Midnatt
Hadde 4,2 før og 9,7 etter. Så har svangerskapsdiabetes. Da må du ha over 5,3 fastende ell over 9,0 etter.Dere som har tatt testen. Hva var målene deres før og etter testen og hva slags oppfølging fink dere?
Hadde 4,2 før og 9,7 etter. Så har svangerskapsdiabetes. Da må du ha over 5,3 fastende ell over 9,0 etter.
Fikk blodsukkerapparat og måler meg før måltid og to timer etter (frokost, lunsj, middag) og 4-5 ganger i uken. Og fått vekstkontroll og til diabetessykepleier på sykehuset. Var der rundt uke 32 og skal igjen i uke 36, siden jeg har fine målinger trenger jeg ikke oftere.
Håper de er helt fineJeg skal ta prøven i morgen. Lurer på hva målene mine slår ut [emoji51]
Dere som har tatt testen. Hva var målene deres før og etter testen og hva slags oppfølging fink dere?
Dere som har tatt testen. Hva var målene deres før og etter testen og hva slags oppfølging fink dere?
5.2 før og 4.8 etter to timer første gangen da jeg tok den i uke 9 som referansepunkt, og 4.8 før og 4.7 etter i uke 26. Hadde ikke svangerskapsdiabetes, ble bare bedt av jordmor om å ta den pga alder (hun sa at det var anbefalt for alle gravide som var 35 eller eldre).Dere som har tatt testen. Hva var målene deres før og etter testen og hva slags oppfølging fink dere?
Husker ikke målene, men hadde svangerskapsdiabetes med eldste. Jeg fikk ul hver 14. dag og de tok prøver o.l på sykehuset.
Nei, da tok de det på sykehuset.Måtte du måle blodsukkeret ditt selv de dagene før du skulle på ul?