Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk utslag i urin da jeg hadde spist skive med jordbærsyltetøy på til frokost før kontroll [emoji23] uff..Jeg er ikke overvektig [emoji51] men tok urinprøve, kanskje det var sukker i urinen da? Han burde jo sagt det?
Haha, huff da! Kan være jeg husker feil, husker bare det var vanskelig å få ned - og jeg er en skikkelig søtnoms til vanlig!Jeg tok med første vår fordi jeg har noen kg for mye. Det var rett å slett jævelig. Og hvis du Tress fikk ett glass da var du heldig. Jeg måtte bælme i meg 3!!! glass. Ble helt dårlig og skjelven. Er ikke vant til å få i meg den mengden sukker på en gang. Blodprøver og urin viste ikke noe galt måtte rett å slett ta siden jeg har dor mange kg. De mente jeg måtte ta når jeg kom hjem etter fødsel å. Fikk med et skjema hjem, dro ikke for p si det sånn. Må sikkert gjennom det denne gangen å tenker jeg.
Jeg er ikke overvektig [emoji51] men tok urinprøve, kanskje det var sukker i urinen da? Han burde jo sagt det?