Glukosebelastning

snorkfrøkna

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Blæ, er på veg til glukosebelastningstest no... Kjenner allerede at dette blir tungt! Gruer meg faktisk til å kjøre dei 7 minuttene det tar til legekontoret... Er akkurat 14 dager til termin, så syns det var lovlig seint å ta testen... Men det er velvsånn når ein plutselig har lagt på seg 5 kg på dei siste 14 dager, og har utslag på sukker i urin... :(

Hvordan gikk det?

Tetsten gjekk tåelig greitt, men er ikkje å anbefale å ta det så seint i svangerskapet! Det var tungt... Men resultatet får eg tydeligvis ikkje før seinere i veka, då måtte eg ringe inn til legekontoret..

Tetsten gjekk tåelig greitt, men er ikkje å anbefale å ta det så seint i svangerskapet! Det var tungt... Men resultatet får eg tydeligvis ikkje før seinere i veka, då måtte eg ringe inn til legekontoret..

Får du det ikke før senere?? Er det blitt vanlig den siste tiden tro..? Jeg tok jo det med storesøster og fikk svaret med engang. Håper det er positivt svar for din del :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

kommer litt an på hvor den tas og hvilket utstyr de har.
På sykehuset får man svaret på dagen, på enkelte legekontor tar det opptil en uke fordi de må sende inn prøvene.

Ringte frå legekontoret no... Prøven var ikkje så bra. :( så trur ei konkluderte med at eg har utvikla svangerskapsdiabetes.. Så måtte holde meg unna alt med sukker!

Back
Topp