Glukosebelastning ved sykdom

Minti

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Skal inn på runde nr 2 av glukosetesten... Men har i dag hatt pittelitt feber, veldig forkjølet og hodeverk. Noen som vet om jeg må utsette testen? Googlet det og fant en plass at det kunne gi forhøya verdier ved infeksjonssykdom og feber. Har noen hørt eller selv erfart om dette stemmer? Kan ringe legekontoret i morgen, men tenkte å høre her først...

Jeg tok min første "belastning" med forkjølelse,ikke feber. Men det som skjedde var at når jeg hostet ,kastet jeg opp alt sammen, så måtte avbryte og komme igjen...

Jeg tok min første "belastning" med forkjølelse,ikke feber. Men det som skjedde var at når jeg hostet ,kastet jeg opp alt sammen, så måtte avbryte og komme igjen...
Jeg hoster ikke, men er pottetett.. Men de sa det var greit å ta selv om du var litt syk?

Diabetikere kan få forhøyet blodsukker ved infeksjoner. Så ja kan jo bli forhøyet, men da ville jo alikevel verdiene vært for høy uten infeksjon også:)

Diabetikere kan få forhøyet blodsukker ved infeksjoner. Så ja kan jo bli forhøyet, men da ville jo alikevel verdiene vært for høy uten infeksjon også:)
Jeg ligger på grensa, hadde 7,9 sist etter inntatt "sukkergugge". Så vil ikke at det skal være fare for at den skal bli forhøyet ;)

Samme her - måtte nyse og da gulpet jeg opp litt som jeg måtte tvinge ned igjen :( Men det gikk! Var sjeleglad for at alt ikke kom opp igjen og at jeg måtte starte på nytt

Samme her - måtte nyse og da gulpet jeg opp litt som jeg måtte tvinge ned igjen :( Men det gikk! Var sjeleglad for at alt ikke kom opp igjen og at jeg måtte starte på nytt
Høres ut som jeg skal vente ja....nyser hvert 5 minutt ;)

Back
Topp