Glukosebelastning svar

LilleTuppa

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Tok testen i forje uke, og er straks en uke siden nå. Men har enda ikke hørt noen ting. hvor lang tid tok det før dere fikk deres svar? Jeg ble henvist fra jm til sykehuset for å ta den.

Ringt sykehuset, men de kunne ikke gi meg svaret det måtte jm gjøre. Ringte til jm og hun var på ferie frem til 8 aug, og de på kontoret hadde ikke tilgang til prøvesvarene?

Blir egentlig litt irritert og stresset siden jeg fikk beskjed om å ringe jm når hun var tilbake fra ferien. Men om det er sånn at jeg har diabetes vi jeg si at 3 uker er lenge og vente, bør jo da få gjort noe så fort som mulig??

Så merkelig, jeg fikk svar før jeg forlot legekontoret jeg..

Fikk også svar før jeg forlot legekontoret. Vil tro at det er greit siden du ikke har hørt noe!

Ville bedt om at noen andre ringte tilbake - må jo som regel være sykepleier, jordmor, lege for å gi ut prøvesvar (er vel noen andre på jobb og om jordmoren som har ansvaret er bortreist er det jo ikke sikkert det er automatikk i at andre sjekker om svaret er normalt)...

Tok testen i forje uke, og er straks en uke siden nå. Men har enda ikke hørt noen ting. hvor lang tid tok det før dere fikk deres svar? Jeg ble henvist fra jm til sykehuset for å ta den.

Ringt sykehuset, men de kunne ikke gi meg svaret det måtte jm gjøre. Ringte til jm og hun var på ferie frem til 8 aug, og de på kontoret hadde ikke tilgang til prøvesvarene?

Blir egentlig litt irritert og stresset siden jeg fikk beskjed om å ringe jm når hun var tilbake fra ferien. Men om det er sånn at jeg har diabetes vi jeg si at 3 uker er lenge og vente, bør jo da få gjort noe så fort som mulig??
Hvis ikke noen på helsestasjonen klarer å få tak i prøvesvaret så ville jeg ringt fastlegen og bedt de om å få tak i det. Fastlegen er kanskje på ferie, men de har jo stedfortredere de også.

Hei igjen! Var på et annet sykehus i dag pga andre ting og da sjekket dem opp for meg! Prøvde å ringe jm igjen for å kanskej få den andre jm på huset til å sjekke, men kom ikke så langt. Men de fikk iaf sjekket på sykehuset :) Svarene var fine takk og lov :)

Hei igjen! Var på et annet sykehus i dag pga andre ting og da sjekket dem opp for meg! Prøvde å ringe jm igjen for å kanskej få den andre jm på huset til å sjekke, men kom ikke så langt. Men de fikk iaf sjekket på sykehuset :) Svarene var fine takk og lov :)

så bra, godt å vite at det er i orden. Håper alt står bra til ellers også :-)

Ja, ble lettet over at prøvene var greie :) Har inntatt sofaen med kraftige regelmessige kynnere i 2 dager nå! De ble litt redde for at det var premature rier, men heldigvis ikke. Men har fått beskjed om å ta det med ro så får lytte til de kloke! hehe :)

Back
Topp