Glukosebelastning igjenn..

Snuffle

Glad i forumet
Januarhula 2014
Usj. Var hos jm i går, og det var spor av sukker i urinen. Så hos legen for å få stikk i fingeren i dag. Alt viste seg å være godt innafor normalen, men må likevæll ta en ny glukosebelastning :( Jeg synes det er grusomt å drikke den gugga :( Så må jo innrømme at jeg gruer meg litt over middels mye til tirsdag :(

Måtte bare klage litt :( Ellers er det jo greit å kjenne lillegutt sparke å være meget så aktiv :D

Huff.. ja det var ikke så godt den drikke greia. Så dumt at du måtte ta ny igjen da:( Ikke noe gøy. Men bedre å være på den sikre siden da :) 

usj, så kjedelig!!
det er så grusomt!

jeg sliter også med utslag av sukker i urinen. men jeg tror ikke jeg greier å gjennomføre testen (gjorde det forrige svangerskap)  pga kvalme og oppkast hver eneste dag, så jeg har fått slippe enn så lenge. har vært inn å tatt blodsukker etter måltid og slikt, og da ser alt fint ut..

Ja den er helt grusom :(
Sliter også vanvitti med å få ned gugga :( Men får prøve. Går det ikke så går det ikke. Bruker mye lengere tid enn annbefalt også. Har ikke sjanse til å få det ned på bare noen minutter. Så er det så kjedelig å sitte 2 timer på ett venterom på en dårlig stol i tillegg :(

Jeg fikk posetiv utslag på sukker i urin en gang. men legen tok ett blodsukker og den var innenfor normalen. Han lurte på om jeg hadde spist eller drukket noe veldig søtt kvelden før, og da hadde jeg kost meg med en julebrus på kvelden..
Han sa da at det var nok derfor det gav utslag på urinprøva så han så ikke noe grunn til å sjekke det videre. Og jeg har ikke hatt utslag siden, men har også passet på og spise noe søtt på kvelden før jeg skal levere urinprøve hehe;)

hehe. Fikk spm om det jeg også, og jeg hadde drikki cola. Men her ville dem sjekke uansett :( Selv om blodsukkret mitt var fint når dem stakk meg i fingeren. Men lærte jo at dem også kunne måle lagtidsblodsukker. Det var jeg ikke klar over. men det var jo også fint da. Så er nok bare legen her som passer på å sjekke alt grundig opp. :)

Skal ta den i løpet av neste uke jeg. Og kan ikke si jeg gleder meg noe særlig :S  Aldri tatt den før jeg. Men har da ikke hatt utslag av sukker i urinen enda heller. Men må ta testen pga bmi.

Elinms skrev:
Skal ta den i løpet av neste uke jeg. Og kan ikke si jeg gleder meg noe særlig :S  Aldri tatt den før jeg. Men har da ikke hatt utslag av sukker i urinen enda heller. Men må ta testen pga bmi.

Huff. Lykke til. Det værste er de to timene man må sitte å vente. Dem blir fort vanvitti kjedelige! :p

Back
Topp