Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den skal jeg jaggu meg spør om når jeg må ta den igjen etter svangerskapet nå!Når jeg var sist, så fikk jeg en ny type, smaket bringebær med mye sukker, den var mye, mye bedre enn den forrige
Uff, føler med deg stakkar! Begynte selv å gråte på slutten av testen, det er grusomt å gå sååå lenge kvalm men det viktigste er å komme igjennom slik at en slipper å gjør det igjen jeg fikk prosjektilspy første gang og måtte derfor ta den igjen men nå er det heldigvis over, du fikk tatt testenOff ja, kan tenke meg det, men jeg føler blodsukkeret mitt er så lavt nå at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Har vondt i hele kroppen. Griner og er helt utafor Hehe. Håper det går over fort og håper at du blir frisk igjen raskt etter fødsel
Den var ihvertfall mye bedre enn det pulveret som en blander med vann. Hvis du må kjøpe den selv, så ville jeg kjøpt den i god tid sånn at du får tid til å kjøle den godt ned i kjøleskapet før drikking, det hjelper når den er skikkelig kald! For den smaker tross alt utrolig søtt selv om den er bedre enn den forrigeDen skal jeg jaggu meg spør om når jeg må ta den igjen etter svangerskapet nå!
Har måttet kjøpe dem selv på apoteket, og aldri fått spørsmålet om hvilken jeg ville ha! Men den hørtes da god ut
Den var ihvertfall mye bedre enn det pulveret som en blander med vann. Hvis du må kjøpe den selv, så ville jeg kjøpt den i god tid sånn at du får tid til å kjøle den godt ned i kjøleskapet før drikking, det hjelper når den er skikkelig kald! For den smaker tross alt utrolig søtt selv om den er bedre enn den forrige
Uff! de prøvde seg på det med meg og, men jeg sa at så tidlig på morningen er det ikke kjangs for meg å få i meg så mye søtt uten å spy det opp igjen! Da kom det heldighvis noen andre ansatte som sa at det var helt i orden å ha sitron oppi! Den redda meg begge gangene Så stå på ditt neste gang! For det hjalpJeg fikk ikke noen valgmuligheter. Måtte ta rein sukkerlake som de hadde på prøvetakingsstedet. Blæh!