Så da sitter jeg her da. På venteverelset på legekontoret... En time igjen! kjedelig! Har runda internett allerede 
Jeg hadde time kl 10.30 så jeg kom 10.30. Da ble jeg møtt av en sur resepsjonist som sa at jeg skulle vært der for 2 timer siden..
Akkurat som det er en selvfølge at jeg skulle luktet meg fremt til at jeg kulle kommet 2 timer før avtalt tid. Jeg ble så irritert for jeg har tatt en feriedag fra jobb til dette formålet. Blææ
Men jeg fikk lov til å ta den nå da, så da fikk jeg helle imeg den herlige søte sørpa
.
Så fikk jeg vite at jeg har blodtype 0 rh negativ, så må ha litt ekstra oppfølging pga det.
Dagens lyspunkt var å få høre Hr baby's hjertelyd. Den slo i vei i 148
48 min igjen....

Jeg hadde time kl 10.30 så jeg kom 10.30. Da ble jeg møtt av en sur resepsjonist som sa at jeg skulle vært der for 2 timer siden..
Akkurat som det er en selvfølge at jeg skulle luktet meg fremt til at jeg kulle kommet 2 timer før avtalt tid. Jeg ble så irritert for jeg har tatt en feriedag fra jobb til dette formålet. Blææ

Men jeg fikk lov til å ta den nå da, så da fikk jeg helle imeg den herlige søte sørpa
.Så fikk jeg vite at jeg har blodtype 0 rh negativ, så må ha litt ekstra oppfølging pga det.
Dagens lyspunkt var å få høre Hr baby's hjertelyd. Den slo i vei i 148

48 min igjen....