Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ikke alle må. Jeg gjorde det ikke sist og heller ikke denne gangenEr dette noe alle må gjøre?
Jeg har ikke hørt snakk om det verken fra JM eller lege..
Hva skjer?
Er 18 + 4
hva legger man egentlig i ordet overvektig?Neida, det er bare visst du har diabetes i familien, er overvektig eller har hatt det i tidligere svangerskap
hva legger man egentlig i ordet overvektig?
jeg må i følge jordmor ta den testen i uke 28 pga at jeg hadde sukker i urinen den ene gangen jeg har vært hos jordmor (uke 15+6). jeg veier for mye i fohold til høyden min, men syns ikke jeg er direkte overvektig av den grunn...
Okei, syns det er rart at hun har bestemt at jeg må ta den testen etter kun en urinprøve med sukker i.Jeg måtte ta pga sukker i urinen begge gangene.. Hadde ikke noe med overvektig å gjøre her..
Okei, syns det er rart at hun har bestemt at jeg må ta den testen etter kun en urinprøve med sukker i.
i tillegg var dette på en mandag og jeg hadde drukket brus dagen før, noe jeg også fortalte.
ganske sikker på at jeg hadde sukker i urinen forrige gang jeg var gravid, da var det ikke noe snakk om å ta denne testen. men den gangen bodde vi ett annet sted og jeg gikk kun til lege...