Glufse-smøring igjen.... *meget detaljert*:-p

milla1986

Elsker forumet
Atte.... seriøst... FOR ETT KLIN!! Jeg har såvidt smurt meg noen få ganger, synes det er ubehagelig å gå med oljete kjønnslepper ...[:'(][:'(] Så nå må jeg spørre? SMØRER dere bare i mellom rumpehull og musehull eller smører dere kjønnslepper og alt, eller hva gjør dere?? Masserer dere det inn og HVOR mye olje bruker dere?? [8|]

Her har du grunnen til at jeg IKKE smører meg nedentil, jeg HATER være klissete der[:-]
Men de få gangene jeg prøvde smurte jeg rundt åpningen og på leppene...men FOR et klin!! Jeg er helt enig[;)]

Jeg smører også mellom..
Prøver gjøre det morgen og kveld..
MEN..jeg tørker vekk mesteparten av oljen etter smøringen.

Jeg fikk klar beskjed fra jordmor på sykehuset at det er ikke oljen som påvirker, men selve massasjen. Hun sa vi skulle strekke/tøye huden så det gjorde bittelitt vondt.. Oljen er kun for å unngå tørrhet/sårhet..

Og du milla..pga av deg har ordet GLUFSA blitt introdusert her io huset..hehe..tror jeg må ta livet av det ordet etter fødselen.. Ikke spesielt lekkert ord..knis

ORIGINAL: anahen

Her har du grunnen til at jeg IKKE smører meg nedentil, jeg HATER være klissete der[:-]
Men de få gangene jeg prøvde smurte jeg rundt åpningen og på leppene...men FOR et klin!! Jeg er helt enig[;)]

Æsj, vurderer å gi opp hele greia egentlig.. Gruer meg til hver gang jeg må gå med den olja der nede[:'(] Det sies jo at man skal massere det inn så det blir tørt, HAR PRØVD det også jeg men da må jeg vel bli stående på badet for den trekker seg ikke inn hos meg....

ORIGINAL: Ugla med julekule

Jeg smører også mellom..
Prøver gjøre det morgen og kveld..
MEN..jeg tørker vekk mesteparten av oljen etter smøringen.

Jeg fikk klar beskjed fra jordmor på sykehuset at det er ikke oljen som påvirker, men selve massasjen. Hun sa vi skulle strekke/tøye huden så det gjorde bittelitt vondt.. Oljen er kun for å unngå tørrhet/sårhet..

Og du milla..pga av deg har ordet GLUFSA blitt introdusert her io huset..hehe..tror jeg må ta livet av det ordet etter fødselen.. Ikke spesielt lekkert ord..knis

Jaha, så du tørker bort etterpå? Jeg har jo i hovedsak bare smurt og ikke strekt eller tøyd noe, men kanskje jeg får prøve det da.. Også tørke etterpå....[8|] Forferdelig klin hvertfall!!

Hohoho nej er vel kanskje ikke så lekkert, men det finnes jo en hel ordbok fullt av navn på kvinnens kjønnsorgan så velger å bruke ett som er litt morsomt å uttale [8D]

Jeg oljer inn hver kveld. Bruker en olje som er laget spesielt for akkurat dette. Så da "herjer" jeg litt rundt ved mellomkjøttet. Har ikke oljet inn resten. Tar det heller ikke bort etterpå, da jeg ikke er plaget av å ha olje i det området [:)]

Smører ikke i detheletatt :P

ORIGINAL: Frøken Lillan

Og har ingen planer om å begynne heller[;)]

ORIGINAL: Silla_

Er vel nesten ingen vits heller, så langt som vi nå er på vei silla :P

Hehe nei... Nå får det bare briste eller bære som det så fint heter[:D]

ORIGINAL: Silla_

Uuups, det høres ut som om du gjør det litt feil... Hvis det skal ha noen hensikt, så må du tøye så hardt at du i løpet av noen dager kjenner at muskelen er blitt mer elastisk. Prøv om du greier å sitte bakoverlent, og får tøyd med tomlene litt inne i skjeden. Hvis du tøyer litt bakover og utover da, så skal du kjenne godt at det strammer og tøyes. Det skal ikke ta mange dagene før du kjenner effekt. Poenget er å tøye så muskelen skal tåle bedre strekket fra babyens hode, hvis du ikke får tøyd mer plass kan du bare droppe det.

Du skal bruke så mye olje som du trenger for at du ikke skal skade slimhuden når du tøyer. Blir det for tørt er det lett å få bittesmå risp eller skader. Å smøre inn kjønnsleppene er helt sikkert bortkastet, så synes du det er ubehagelig så dropp det.

Fødselen går nok strålende uansett om du kutter ut hele massasjen, synes ikke du skal plage deg selv gjennom noe som er ubehagelig for deg. Lykke til uansett![:)]

Nettopp!.. Jeg har ikke tid, eller roen, eller LYSTEN til å massere meg selv der nede med olje.. Derfor ingen olje! :P

Smekk på egen bak om jeg revner herifra til månen,men da hjelper det med nål og tråd =PP Banker i bordet og håper jeg slipper :D

Jeg vet jeg ikke slipper, så gidder ikke stresse heler.. viste jeg ikke slapp strekkmerker heler (hadde noen fra før) så gadd ikke begynne å stresse å smøre mot det heller

er det bare meg som ikke driver med slik forberedning:O

ORIGINAL: dorthea89

Nei, jeg gjør heller ikke :P

ORIGINAL: dorthea89

VI er jo flere som allerede har svart nei [:)]

Her nytter det ikke med muse smøring iallefall..
klarer knapt å tørke meg etter toalett besøket [&:] jeg har en STOR mage som er i veien..
så jeg har hatt lite kontakt med husmusa mi i det siste..

hehe, idag klarte jeg ikke å treffe uringlasset som jeg skulle ha med til jordmor
takk gud for en tålmodig og treff sikker mann [8D][;)]

Mine forum Fotogalleri Medlemsliste Søk Kalendere Tickets Logg ut

Tilbake til forsiden
Glufse-smøring igjen.... *meget detaljert*:-p
ORIGINAL: Sukkertopp

Uuups, det høres ut som om du gjør det litt feil... Hvis det skal ha noen hensikt, så må du tøye så hardt at du i løpet av noen dager kjenner at muskelen er blitt mer elastisk. Prøv om du greier å sitte bakoverlent, og får tøyd med tomlene litt inne i skjeden. Hvis du tøyer litt bakover og utover da, så skal du kjenne godt at det strammer og tøyes. Det skal ikke ta mange dagene før du kjenner effekt. Poenget er å tøye så muskelen skal tåle bedre strekket fra babyens hode, hvis du ikke får tøyd mer plass kan du bare droppe det.

Du skal bruke så mye olje som du trenger for at du ikke skal skade slimhuden når du tøyer. Blir det for tørt er det lett å få bittesmå risp eller skader. Å smøre inn kjønnsleppene er helt sikkert bortkastet, så synes du det er ubehagelig så dropp det.

Fødselen går nok strålende uansett om du kutter ut hele massasjen, synes ikke du skal plage deg selv gjennom noe som er ubehagelig for deg. Lykke til uansett![:)]

Hmf... Jordmor sier jeg skal massere det inn, mellom hullene om du skjønner..... Hun har ikke nevnt noe om tøying[8|] Men du har sikkert rett... Høres jo forsåvidt logisk ut....
Nei, tror egentlig jeg bare dropper den olja, og heller satser på noen ørfå skjønnhets-sting [:D]

Back
Topp