Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke resultatet enda da legesenteret sender prøvene til sykehuset.. Jeg kunne ringe opp til mandag el tirsdag Kjipt å ikke kunne få resultater med engang... Er jo superspendt selv heheHvordan gikk det??????
Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
Vet ikke resultatet enda da legesenteret sender prøvene til sykehuset.. Jeg kunne ringe opp til mandag el tirsdag Kjipt å ikke kunne få resultater med engang... Er jo superspendt selv hehe
Ja, litt irriterende siden jeg er veldig spent.. Sist svangerskap tok jeg på sykehuset så da fikk jeg jo vite det med engang.. fikk ikke noe hint i det hele tatt i dag så får smøre meg med tålmodighet til over helga daÅ så dumt at du ikke fikk noe indikasjon da, de forteller gjerne resultatet for så å sende det videre! Men da satser vi på at det gikk bra med deg
Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
Nei har ikke fått noe resultat fra noenting jeg da dem måtte sende dem til sykehuset.. kunne ringe på mandag el tirsdag og høre.. på laben kunne dem ikke klare å ta et blodtrykk engang så måtte ned og ta det på legevakta for det måtte en lege gjøre haha det syns jeg var latterligFikk du ikke resultatet på siste blodprøve heller. Mener å huske at det skulle være mindre enn 7,9 da var det ok
Nei har ikke fått noe resultat fra noenting jeg da dem måtte sende dem til sykehuset.. kunne ringe på mandag el tirsdag og høre.. på laben kunne dem ikke klare å ta et blodtrykk engang så måtte ned og ta det på legevakta for det måtte en lege gjøre haha det syns jeg var latterlig
jupp.. bare veldig nysjerrig heheSå merkelig! Ja ja du får da iallfall resultatet etter helga da
ja, det der legekontoret virker nokså håpløst til tider og at de på laben ikke kan måle blodtrykk syns jeg nå er horribelt!! hehe får bare prøve og ikke tenke så mye på det med prøven i løpet av helga så godt jeg kan da også bare ringe til mandag eller tirsdag..Håpløst av legekontoret da! En blodsukkermåler er da ikke en dyr investering.. veldig enkelt å finne ut blodsukkeret..
Det ville ikke vært "tellende resultat" fordi det skal måles av blodet lengre opp i armen (?), men du hadde fått en god ide om hvordan det gikk
Jeg liker ikke å vente jeg da Hadde ødelagt min helg, fordi jeg hadde tenkt jeg burde oppføre meg som om jeg har diabetes til jeg vet helt sikkert at jeg ikke har det..