Glucosebelasningstest

Jeg tok for to uker siden, og den ble negativ ;) Fikk svangerskapskontroll midt i ventingen, så den ble ikkje så lang ;)

Masse lykke til, til dere begge ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjedelig å vente men blodsukkeret hadde sunket bra i løpet av første time :) tror det går bra jeg!

Kjempeflott å høre at testen ble "bestått" :D

HvitLin: krysser fingrene for at din test også går fint ;) Er det mest fordi du fikk det sist at du tror den blir positiv igjen eller?

Kjempeflott å høre at testen ble "bestått" :D

HvitLin: krysser fingrene for at din test også går fint ;) Er det mest fordi du fikk det sist at du tror den blir positiv igjen eller?

Ja, det er så stor sannsynlighet på grunn av arv og fordi jeg hadde forrige gang:( orker ikke det styret igjen!!

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Ja, det er så stor sannsynlighet på grunn av arv og fordi jeg hadde forrige gang:( orker ikke det styret igjen!!

Du fikser det nok fint om du må, men la oss krysse fingrene ;)
Hvilken uke fikk du det sist? Hvert svskap er forskjellig har jeg merket allerede så selv om det ble slitsomt sist kan det gå enklere denne gangen :) har du tilgang på blodsukkermåler hjemme? Kunne kanskje vært greit å ha mulighet til å sjekke b.sukker om morgenen av og til, for å berolige om du tenker endel på det?

Du fikser det nok fint om du må, men la oss krysse fingrene ;)
Hvilken uke fikk du det sist? Hvert svskap er forskjellig har jeg merket allerede så selv om det ble slitsomt sist kan det gå enklere denne gangen :) har du tilgang på blodsukkermåler hjemme? Kunne kanskje vært greit å ha mulighet til å sjekke b.sukker om morgenen av og til, for å berolige om du tenker endel på det?

Fikk det påvist i uke 33 forrige gang, så skal ikke klage:):):) jeg stresser ikke mye med det , men fortrenger det litt kjenner jeg:) Hihi:~

Back
Topp