Glittrende veggmaling

*tine*

Gift med forumet
Vi skal pusse opp soverommet og jeg har en visjon om et med en grå maling med glitter på veggene.
Har noer erfaring med å blande glitter i maling?
Kan jeg ta det i før jeg maler, eller må man male grått først og så glitter? 

Jeg må si at jeg ikke er sikker, men tenker at du burde male farge først så glitter etterpå da i gjennomsiktig lakk etterpå?? :S :S

Oi nå ble jeg nysgjerrig. Vil gjerne se bilde med ferdig resultat, når du finner ut hva du skal gjøre. Hør med en maleforetning om hva de mener! Kanskje de har noen glitrende malingsspann på lur[;)][:D]

Jeg har en følelse om at det er best å få på glitteret etter et strøk med den grå malingen, men jeg vet ikke...
Finner ingenting på nett om dette [:(]

Hva med å teste ut en dæsj med maling, ha i glitter og ta et strøk på et papir eller noe. Og så et strøk med kun maling og hiv på noe glitter. Finnes jo neglelakk med glitter i. Der funker det jo med glitter i malinga[;)]

har du vurdert ensfarget tapet med glitter i?[8D]
Jeg ville hørt i malebutikk altså! de vet sikkert om det er mulig..

Kan du ikke få kjøpt en glitterspray å gå over med den når du er ferdig å male?

Kan jo evt ha glitter i malingen før du maler aner ikke aldri vært borti det før.
Du får oppdatere oss visst du finner ut av noe

Har kjøpt glitter i dag, prøver en desj i malingen før vi setter i gang på fredag :)

ORIGINAL: *tine*

Har kjøpt glitter i dag, prøver en desj i malingen før vi setter i gang på fredag :)

gleder meg til å se resultatet, dette blir spennende[:D]

Oi, hørtes spennende ut. Ikke hørt om maling, men finnes sikkert tapet[:)]

Det skal finnes ein sånn maling du snakke om..kom for ca 2 år siden- lure på om det var Lady sin! Det var sånn shimmerglitter i,, som skulle påføres på veggen o.l...Huske sjølv at eg hadde fargekart på det vertfall:)

eg TROR om du har glitter i selve malingen blir glittere farget og ser bare ut som klomper, at malingen dekker glitteret og du sjønner.. Ville heller gjort som andre føreslår å male/spraye glittere på etterpå..

Men dette hørtes spennende og vil gjerne se resultat [:D]

Gleder meg til oppdatering[:)]

Finnes maling med glitter i, vegglasur fra lady. Kommer i gull og sølv som du male over maling forr å få glitter/shimmer effekt.

Noen som vet om hun har prøvd det ut??
hehe.

I går ble det prøvd ut og....det funker som bare det!
Ble kjempelekkert, veggene "sparkle" mot oss uten at det er for mye.

Blandet 1.5 l med lady veggmaling med 50 g glitter (blandet det med drill, det må nok blandes godt)

http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=240918

Spennende, det måååå du vise bilde av[:)]

Må få se bilde[:D][:D]
Kunne tnekt meg å gjort det på elsdte jentene sitt rom[:D]

Back
Topp