K@trine Gift med forumet 25 Jan 2006 #1 Hvor finner/lager dere den hen??? Jeg har leita etter link, men finner ingen...[:(]
K@trine Gift med forumet 26 Jan 2006 #3 Tusen takk! Skal prøve å få det til da jeg kommer hjem fra lunsjen!![:)]
Mrs b Forumet er livet VIP 26 Jan 2006 #4 fikk det ikke til jeg??koden var jo så lang??[8|] nå ødela jeg juni merket mitt også[:(]
Mrs b Forumet er livet VIP 26 Jan 2006 #7 du trykker den bare bort når du har lagt den i profilen din[8|]
Mrs b Forumet er livet VIP 26 Jan 2006 #9 nå er jeg ingen ekspert,men det ser ut som du har litt for mye tekst i profilen din...der du la inn koden på teksten? eller har du trykka på noe etter på[8|][:D]
nå er jeg ingen ekspert,men det ser ut som du har litt for mye tekst i profilen din...der du la inn koden på teksten? eller har du trykka på noe etter på[8|][:D]
L ~Lisbeth83~ Forumet er livet 26 Jan 2006 #10 du går bare inn på min profil så sletter du det som du ser her... url og glittermaker adressen
L ~Lisbeth83~ Forumet er livet 26 Jan 2006 #12 flink jente[:D] var vel ikke så vanskelig[:)] hva gjør du i kveld da?
K@trine Gift med forumet 26 Jan 2006 #13 sitter her... [:D]prøver å få lasta opp alle de søte små plaggene jeg kjøpte på salg i dag...[:D]
L ~Lisbeth83~ Forumet er livet 26 Jan 2006 #14 ååå så spennende... jeg vil se[:D] jeg sitter her å halvsover.. tror jeg skal gå å legge meg sammen med de andre sengklærne snart[&o]
ååå så spennende... jeg vil se[:D] jeg sitter her å halvsover.. tror jeg skal gå å legge meg sammen med de andre sengklærne snart[&o]
L ~Lisbeth83~ Forumet er livet 26 Jan 2006 #16 ja jeg merka det isted...har hatt masse problemer med hele nettet idag jeg... tregt over alt syns jeg...
ja jeg merka det isted...har hatt masse problemer med hele nettet idag jeg... tregt over alt syns jeg...