*GLIS*

[miss]

Forumet er livet
Gjett kim som kom heim i går!! M!!!![:D][:D][:D][:D]
Han overraske meg som bare fyyy!!! Ååå, kor godt da va å sjå han

Ååå så gøy overraskelse[:)][:)]

Ska han væra lenge heima? Kosa deg masse med han[:D]

Så gøy! Artig med sånne overaskelser.

Ikke rart du ble glad[:D]

Da va berre heilt fantastisk![:D] Ein skikkelig fin overraskelse!!

vestlandsjento: han skal mest sannsynlig vera heima te 1.des[:D][:D][:D]

ORIGINAL: [miss]

Da va berre heilt fantastisk![:D] Ein skikkelig fin overraskelse!!

vestlandsjento: han skal mest sannsynlig vera heima te 1.des[:D][:D][:D]

WOW det var lenge, helt til 1. des jeg leste riktig nå[8D] Da er det bare å sette igfang med forsøk for dere nå[;)]

Åååh, så herlig da! Mye kjekt på en gang som skjer[:D]

Mye bra din vei nå miss, kanskje det snur for dere nå og dere avslutter året med den beste overraskelsen en kan få?! [:)]

ORIGINAL: Sola1979

Mye bra din vei nå miss, kanskje det snur for dere nå og dere avslutter året med den beste overraskelsen en kan få?! [:)]

oi oi så deilig da, og så lenge også da.
det trengs i disse dager fremover hvor det kommer til å skje mye

Takk for fine innlegg, men fant jo ut i dag at han muligens må tilbake på jobb i slutten av oktober. Sukk. Men ingenting var avklart enda då. Så får vel bare vente å sjå!! Får verkelig håpa at han ikkje BERRE skal jakta framover, eg forlange å sjå han ofta i vekene!! Lika hausten så dårligt pga denna jakto, for då e han så oppslukt i da. Hobbyen hans da, trur han har en formue i jaktutstyr vertfall!!

Men men. No er det kveld tenker eg, sletne etter kvelden i går[:)] Var på jentekos med jentene i nabolaget, og de visste at M skulle komme, men det var en hemlighet[8D] Blei jaffal kjempeoverraska! Veldig glad og godt å få han heim[:D][:D]

hei hei!!
va godt å få han heim kan eg tenka meg, blei litt øveraska eg og:p hihi.. va vertfall kjempe kosli i går:)

Back
Topp