glidemiddel

Miss Nova

Betatt av forumet
Dere som bruker glidemiddel, hva bruker dere ?
Har kjøpt pree-seed og bruker den nå.
Men synes den er noe dårlig å bruke.
(Og dyr :bored: )

Noe annet som er å anbefale :happy: ?

Vi har en fra dermica. Inneholdt visst ikke sæddrepende midler, så :)

Vi har alltid brukt Pre-Seed, men her om dagen sjekket jeg innholdet, og ser den inneholder propylparaben som er hormonforstyrrende!! Hvorfor de har det i noe som gjerne blir brukt at personer som strever med å få barn er for meg uforståelig. Sjekket Conceive Plus, og den inneholder bare metylparaben som er er av de sikre parabene. Pre-seed har også metylparaben.

Jeg kan også linke til en forskningsrapport der Pre-seed kommer ut best, og Conceive Plus som en god nummer to på de mest fertilitetsvennlige glidemidlene.

Vi har alltid brukt Pre-Seed, men her om dagen sjekket jeg innholdet, og ser den inneholder propylparaben som er hormonforstyrrende!! Hvorfor de har det i noe som gjerne blir brukt at personer som strever med å få barn er for meg uforståelig. Sjekket Conceive Plus, og den inneholder bare metylparaben som er er av de sikre parabene. Pre-seed har også metylparaben.

Jeg kan også linke til en forskningsrapport der Pre-seed kommer ut best, og Conceive Plus som en god nummer to på de mest fertilitetsvennlige glidemidlene.

Jeg kan linke til min tre mnd gamle gutt ;) vi prøvde i nesten ett år før det sa klaff på første forsøk med Pre-Seed. Er glad jeg ikke visste om de hormonforstyrrende stoffene.

Vi brukte det ikke fordi vi trengte glidemiddel men pga de øvrige egenskapene. Vet flere som har hatt full klaff med det etter å ha prøvd en stund.

Denne startet vi også på sist mnd uten hell. Brukte den kun en dag da :p synes det er så ekkelt å ha sex med masse greier inni der. Prøver igjen denne mnd :)

Har kjøpt på vanlig tube, ikke de der små en sprøyter det inn med.. Så vi bruker det som helt vanlig glidemiddel :-)

image.jpeg

Hvor kjøper du det da??

På billig-tester :-) Det er den som heter "concieve+ plus - multi use"

http://www.billige-tester.no/mobile_product_info.php?cPath=36&products_id=1134

Det er feil bilde som ligger inne på linken, det skal egentlig være bilde av stor tube. Typisk at det er utsolgt da :p prøver det for første gang denne pp.

(Det er altså IKKE den som heter "concieve+ plus tuber a 4 g" til overskrift. Det er de små tubene en må sprøyte det inn med).

Brukte pre-seed for første gang den ppen det klaffet. Kan jo selvfølgelig være tilfeldig, men hadde prøvd i 6 mnd :)

Jeg kan linke til min tre mnd gamle gutt ;) vi prøvde i nesten ett år før det sa klaff på første forsøk med Pre-Seed. Er glad jeg ikke visste om de hormonforstyrrende stoffene.

Vi brukte det ikke fordi vi trengte glidemiddel men pga de øvrige egenskapene. Vet flere som har hatt full klaff med det etter å ha prøvd en stund.
Jeg sier ikke at det vil ha uheldig utfall, eller redusere sjansen pga parabene, men jeg ønsker ikke å ta den sjansen når det finnes et bedre alternativ som har de samme egenskapene.

Dere som bruker glidemiddel, hva bruker dere ?
Har kjøpt pree-seed og bruker den nå.
Men synes den er noe dårlig å bruke.
(Og dyr :bored: )

Noe annet som er å anbefale :happy: ?
Vi prøvde Conceive + (tube) denne pp-en. Syns den ble fort seig, så jeg er ikke helt fornøyd. Ikke klaffa det heller, men jeg har planer om å bruke den opp neste pp, så den får en sjanse til her. ;)

Jeg har 6-7 Conceive PLus tuber igjen. Ta kontakt hvis noen vil kjøpe.

Bruker Conceive Plus (stor tube), og synes den er fryktelig tyntflytende og lite drøy. Ikke er jeg gravid enda heller! :p

Back
Topp