Glidemiddel som kan hjelpe i prøvetiden

Fra2til3

Gift med forumet
JuniJubel2021
Søvnløs i september 2025
Noen her inne som har glidemiddel og anbefale? Jeg har lest litt om Prefert Gel og har tidligere prøvd Consieve Plus:)

Concieve plus brukte vi, ikke egentlig for prøvingen, mer for å ha et sædvennlig glidemiddel. Det er helt ok, som glidemiddel flest.

Prøvd preferd, ene og alene etter å lest at andre har blitt gravide ved bruk av det. Her «fungerte» det ikke:yuck:

Vi brukte pre-fert etter anbefaling fra spesialist. Det fungerte for oss! :) har nå en sovende liten gutt på 6 uker ved siden av meg

Concieve Plus funket på første forsøk her, men prøvde ikke uten. Derfor vanskelig å si om det var det som funket, men det skader jo ikke?

Vi brukte pre-fert etter anbefaling fra spesialist. Det fungerte for oss! :) har nå en sovende liten gutt på 6 uker ved siden av meg
Ååå gratulerer:Heartred Da prøver vi pre-fert om det ikke klaffer nå med concieve:happy:

Concieve Plus funket på første forsøk her, men prøvde ikke uten. Derfor vanskelig å si om det var det som funket, men det skader jo ikke?
Herlig! Skader absolutt ikke å prøve:D Krysser alt vi har. Har jo brukt concieve før, og har jo blitt gravid. Men mistet alle 3 gangene. Så da er det man å prøve igjen:)

Back
Topp