Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker kun rfsu Aqua glide fra apotek 1. Den er gel basert og ikke silikon basert. Bedre å bruke ift graviditet ogsåNoen her inne som har glidemiddel og anbefale? Jeg har lest litt om Prefert Gel og har tidligere prøvd Consieve Plus![]()
Det er den eneste vi har prøvd ogsåConcieve plus brukte vi, ikke egentlig for prøvingen, mer for å ha et sædvennlig glidemiddel. Det er helt ok, som glidemiddel flest.
Jeg bestilte den vi har brukt før. Kanskje jeg tørr å prøve preferd neste gang vi skal bestillePrøvd preferd, ene og alene etter å lest at andre har blitt gravide ved bruk av det. Her «fungerte» det ikke![]()

Hva har dere brukt før?Jeg bestilte den vi har brukt før. Kanskje jeg tørr å prøve preferd neste gang vi skal bestille![]()
Concieve PlusHva har dere brukt før?![]()
Ååå gratulererVi brukte pre-fert etter anbefaling fra spesialist. Det fungerte for oss!har nå en sovende liten gutt på 6 uker ved siden av meg
Da prøver vi pre-fert om det ikke klaffer nå med concieve
Herlig! Skader absolutt ikke å prøveConcieve Plus funket på første forsøk her, men prøvde ikke uten. Derfor vanskelig å si om det var det som funket, men det skader jo ikke?