Glidemiddel og fruktbarhet

Chevron

Gift med forumet
Julibarna 2019
Juliknøttene 2022
Vet noen om glidemiddel ødelegger for godgutta til mannen?

Har tabba meg ut med å bruke babyolje i denne pp (jada, latskap og alt det der[8D]), og fant nettopp ut at det ødelegger ikke bare miljøet i hufsetufsa, men hindrer svømmerne (ca noe sånt) [8|][X(] Iallefall en dårlig kombinasjon hvis en har et ønske om at svømmerne skal treffe på eggeliten, liksom, noe som jo heller ikke skjedde..

Så nå har jeg skaffa glidemiddel fra RFSU, og på apoteket kunne de ikke si annet enn det som sto bakpå, altså ingenting om noe risiko. Regner jo med at det er safe, men hvis noen har annen kunnskap, så kunne jeg tenkt meg den, for jeg nekter å risikere enda en pp pga uvitenhet [:D]

Så anyone? [:)]

Ja, glidemiddel kan ødelegge, bruk heller spytt / oralsex før humpetitten.

Da jeg en gang i verden forvillet meg inn på en side som heter Snartgravid, så fant jeg ut at mange brukte eggehvite som glidekrem... Nettopp fordi kjemisk krem ikke er lurt for miljøet der nede.

ORIGINAL: *Meya*

Da jeg en gang i verden forvillet meg inn på en side som heter Snartgravid, så fant jeg ut at mange brukte eggehvite som glidekrem... Nettopp fordi kjemisk krem ikke er lurt for miljøet der nede.

Fant også nettopp ut det, men sitter igrunnen mest å lurer på hvordan man gjennomfører det i praksis, for de eggehvitene jeg har opplevd, har ikke vært helt lette å ha med å gjøre [8D] Tar man seg en tur på kjøkkenet, eller har den i en skål på nattbordet? Og hvordan foregår transporten fra A til B? [8D]

ORIGINAL: Kal-El

Ja, glidemiddel kan ødelegge, bruk heller spytt / oralsex før humpetitten.

Takk! Da får man prøve det da heller [:D]

-------------------------------------------------

Ser jo at det kunne tolkes som om jeg ikke visste at det gikk an  Men det var ment mer som "takk for klarering om at det er eneste utvei" [:D]

Det finnes egne typer glidemiddel for prøvere, som ikke reduserer sjansen for å bli gravid. Tror billigetester.no har i alle fall, du får nok kjøpt flere steder.

Back
Topp