Glidemiddel med smak...

LitenNovemberSpire

Flørter med forumet
Hallo, jeg skulle please min mann litt da også brukte jeg en glidemiddel med smak da. Jeg mener å ha brukt den tidligere i svangerkapet når jeg har "hjulpet" min mann litt. :) Ser nå at den har 12 mnd bruksdato, denne har jo vart helt sykt lenge da, så ikke tenkt over dato eller noe før nå.(sikkert 2 år gammel) tror dere det er skadelig at jeg har svelget litt av dette glidemiddelet igjennom svangerkapet? :O håper virkelig ikke det er skadelig da ...

Litt vanskelig å si... Har du evt søkt det opp?
Evt ta kontakt med jordmor?

har ikke funnet noe spesifikt, men min mann mener det kan ikke være farlig da jeg har brukt denne tidligere og tidligere i svangerkapet. Han mener at kun smaken som kan bli dårligere, men blir selvfølgelig usikker når man tenker på alt mulig når gravid. Har virkelig ikke tenkt tanken at denne de dåelig eller noe, smaker jo det samme liksom... :) uff, får ta det opp med jordmor neste gang jeg skal ditt, men er ganske lenge til da

Jeg tror det verste som kan skje er at du får vondt i magen.
Tror ikke det er noe farlig for babyen din. :)

Men somsagt er dette det jeg tror, jeg vet ikke.

heheh tviler også på at det er farlig for forsteret. får jo i meg minimalt :p snakk om en liten dråpe .. har ikke vondt i magen heller, og har brukt den ofte før jeg ble gravid også, og ikke hatt noen problemer, så hvorfor skulle det skje nå? i så fall, bad luck... får kjøpe meg en ny kanskje? :D

Pga smak antar jeg det er vannbasert og helt ufarlig. Du får ikke i deg flere e-stoffer enn brødskive med syltetøy fra Nora.
Silikonbasert bør forøvrig ikke brukes til oralsex har jeg hørt. Men jeg vet at det brukes i medisin så hvorfor vet jeg ikke.

den er vannbasert ja :)

Jeg er ikke i dårlig form i dag, så regner med at det går fint med baby også da :)

Skal kjøpe en ny en til helgen, så jeg kan slippe å tenke på det :)

Back
Topp