Glere som..

Sandra1987

Glad i forumet
Prøver og slappe av og pleie seg selv litt nå på slutten? :) Jeg har tatt ansiktsmaske og nappet bryn i kveld ;) Også har jeg puslet med litt forskjellig saker og ting jeg liker og gjøre. Var en snartur i byen i dag også og fant en del fint baby tøy som jeg har vasket ;) I mårra skal jeg til frisøren og få fiksa litt på håret ;) Regner med det blir en stund til neste gang :P Flere som gjør det samme for tiden? :)

♡Termin 15 juli♡

Jeg unnet meg en frisørtime og pedikyr for noen dager siden, kjempe digg :) men skulle gjerne fått fotbehandling hver dag :P

Termin 30 juli

Ja, prøver å unne meg sånt jeg også.. frisør gidder jeg ikke da jeg mister enorme mengder hår når jeg ammer :p

Sendt fra mobilen min ♥

Hjemmespa er fint :D brynene er farget og kappet. Kroppen skrubbet og barbert. Neglene taes også innimellom. Men det beste må ha vært gravidespaen som jeg hadde for to uker siden. Det var 75 min med himmel ;)

Jeg er så dårlig på slik jeg :p
Vurderer å få litt neglelakk på tærne, men vet ikke om jeg orker. Er jo ikke lett å nå ned :rolleyes:
Frisøren har jeg ikke vært hos siden bryllupet i august 2010.......
Kanskje jeg skulle farget håret snart hvertfall. Var nå planen å få det gjort før fødselen nå.
Men ellers sånn generelt så er jeg så trøtt og sliten for tiden at hvis ingen bokstavelig talt drar meg opp av sofaen og får meg med på noe, så blir jeg sittende eller liggende jeg........

Åhhh.. Hørtes deilig ut. Fikk seriøst lyst til å gjøre noe sånt for meg selv også.
Husker jeg gjorde det under mitt første svangerskap. :)

Så fort søstera mi er hjemma igjen fra ferie så skal brynene vokses, håret klippes og farges og derette skal eg ha straightening kur i håret. Så slipper eg å bruke både føner og rettetang på sykehuset (bruker jo opp i mot 1 time på det hersens håret hver dag) ..

Var hos frisøren igår...
Ellers går jeg rundt og gjør det jeg vil uansett. Har maks grense på 2 husarbeid ting per dag :p så får det heller se rotete ut her.
Sitter og strikker og leser fødselsbok. Føler jeg for å dra på besøk eller shopping så gjør jeg det.
Sover så lenge jeg kan og tar meg en hvil midt på dagen også...

Blir jo første barnet dette her, så ser for meg at denne kosen må jeg bare glemme ved neste svangerskap...

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Var hos frisøren igår...
Ellers går jeg rundt og gjør det jeg vil uansett. Har maks grense på 2 husarbeid ting per dag :p så får det heller se rotete ut her.
Sitter og strikker og leser fødselsbok. Føler jeg for å dra på besøk eller shopping så gjør jeg det.

Blir jo første barnet dette her, så ser for meg at denne kosen må jeg bare glemme ved neste svangerskap...

Og i morgen får du dratt meg opp av sofaen også ,med kafebesøk og oppdagelsesferd ;)

Jeg har unnet meg en time i mnd hos hudpleier, og denne uken skal jeg til frisøren og hudpleier på fredag. Nytt hår og fotpleie med shellack på tåneglene:) Det er virkelig deilig å gjøre slikt for seg selv når man ikke føler seg helt på topp ellers:)

Jeg har unnet meg en time i mnd hos hudpleier, og denne uken skal jeg til frisøren og hudpleier på fredag. Nytt hår og fotpleie med shellack på tåneglene:) Det er virkelig deilig å gjøre slikt for seg selv når man ikke føler seg helt på topp ellers:)
Jeg kunne ikke vært mer enig! :D Det er viktig og ta vare på seg selv også :)

♡Termin 15 juli♡

Var hos frisøren igår...

SIGNERER!!

Godt det er flere:) Vi får passe på nå mens vi kan og har tid :)

Jeg er jo innlagt, men får lov å bevege meg rundt om i Bergen. Vært på litt shopping og til frisør.. Så får jeg slappet av og pleie formen her.. Gleder meg til babyen kommer :)

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Jeg er jo innlagt, men får lov å bevege meg rundt om i Bergen. Vært på litt shopping og til frisør.. Så får jeg slappet av og pleie formen her.. Gleder meg til babyen kommer :)

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤
Så bra at du får gå litt i rundt og gjøre ting :) Skal du bli satt i gang?

♡Termin 15 juli♡

Back
Topp