Gler mæ t mammapermisjon :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Æ gler mæ så sinnsykt t mammapermisjon no!!!!Bærre 2 arbeidsuka igjæn :) Jobbe 100 % på sykehjem å merke at æ bynne å bli sliten :) Har i tillegg 2 små under 3 år å held på å pusse opp/flytte inn i nytt hus :)

Jeg også.. Har tre uker igjen, for jeg skal ha juleferie og avspassering før permisjon, så jeg kommer ikke tilbake i jobb før permisjon er over:) Begynner å bli mye å gjøre på jobb og litt stress.. Det er omstrukturering og ny avdelingsleder på gang, og dette skal opp og gå fra 1. desember i tillegg til alt annet man skal få gjort, så jeg føler det kommer til å gå veldig fort frem mot juleferie, og jeg kommer nok til å være rimelig utslitt når vi kommer dit;)

Begynner å bli mye på kveldene også, med julebord og årsmøter og foreldresamtaler.. Det skal bli så utrolig deilig med jul;) Bare slappe av og spise god mat og kose seg med masse familie rundt seg:)

Jeg også.. Har tre uker igjen, for jeg skal ha juleferie og avspassering før permisjon, så jeg kommer ikke tilbake i jobb før permisjon er over:) Begynner å bli mye å gjøre på jobb og litt stress.. Det er omstrukturering og ny avdelingsleder på gang, og dette skal opp og gå fra 1. desember i tillegg til alt annet man skal få gjort, så jeg føler det kommer til å gå veldig fort frem mot juleferie, og jeg kommer nok til å være rimelig utslitt når vi kommer dit;)

Begynner å bli mye på kveldene også, med julebord og årsmøter og foreldresamtaler.. Det skal bli så utrolig deilig med jul;) Bare slappe av og spise god mat og kose seg med masse familie rundt seg:)

D blir fantastisk godt me go mat, familiehygge å forhåpentligvis nån skitura :)

Jeg har 4 uker igjen til permisjon, men er blitt 100 % sykemeldt nå. Utrolig rart å ikke skulle jobbe på over et år?! Merkelig følelse dette her.... :)

D blir fantastisk godt me go mat, familiehygge å forhåpentligvis nån skitura :)
Blir nok ingen skiturer på meg i år=( Men storesøster skal få prøve seg på ski for første gang, så det kan nok bli litt basing i snøen med henne:)
Jeg har 4 uker igjen til permisjon, men er blitt 100 % sykemeldt nå. Utrolig rart å ikke skulle jobbe på over et år?! Merkelig følelse dette her.... :)
Ordentlig rart er det:) Og hos oss får vi ny sjef 2 uker før jeg går ut og hun som skal være vikar for meg skal bare jobbe 50 % (jeg har 100 % stilling), så jeg er veldig spent på hvordan situasjonen er når jeg kommer tilbake og hvor mye som må gjøres, hva hun ev har gjort feil som må gjøres opp igjen og liknende.. Føler det kommer til å bli mye stress å komme tilbake, men jeg må bare prøve å ikke tenke på det sånn at jeg kan kose meg hjemme ;)

Blir nok sikkert å titte innom jobb en gang i blant for å se hvordan det går, er litt for kontrollfreak på enkelte områder;)

Kjønner godt du gleder deg!<3 Jeg har jo blitt sykemeldt nå ( :( ) så nyter tiden hjemme med lille gutt<3 Deilig å få alene tid med han føre lillebror melder sin ankomst. Men merker det ikke er lenge igjen nå!

Skjønner godt at du gleder deg!!! Blir jo sliten bare av å tenke på alt du gjør!

Gleder meg jeg også:) Har bare tre vakter igjen på jobb,men legen min vil egentlig sykemelde meg disse tre vaktene fordi jeg har vært sjuk i snart ei uke.Så vi får se hva det blir til,er jeg ikke frisk i morgen så får jeg heller ta den sykemeldingen og slappe mere av hjemme.Er uansett bare onsdag,lørdag og søndag igjen for meg,så jeg overlever nok hvis jeg må være hjemme:)

Jag förstår gott att du glädjer dig:-) Snacka om fullt upp!

14. des är sista arbetsdag för min del - å jag ser också verkligen fram emot att gå ut i permisjon!
Vi kommer väl ha nog att göra med tanke på att det snart är jul ändå...:-)

Gleder meg stort her og! Førjulstiden er den mest travle i min jobb og det er supertravelt- har heldigvis ganske varierte dager men må liksom få ferdig alt og få alt som skal til kunder ut av huset..

Var litt rart å komme til det stadiet hvor jeg faktisk måtte begynne å si nei til nye oppdrag før jul..er heeelt imot min overbevisning hehe..
Men det blir mye med 100% og hus/gård i tillegg så har stort sett hatt en halv eller en dag fri..når jeg kommer hjem etter fem så er det ikke mye overskudd igjen!

Ble 100% sykmeldt før helgen jeg, har fortsatt 9 uker igjen til termin. Kjenner det er utrolig godt å få ro og hvile nå. Desember kommer med masse gjøremål og plikter, så er utrolig glad for at legen min ville sykemelde meg fullt allerede :)

Her er det to uker til permisjon og jeg også gleder meg!!!! Skal bli godt å få noen dager hjemme for seg selv.

3 uker til juleferie, og så ut i permisjon i juleferien! Jeg gleder meg stort til å slappe litt av hjemme før fødselen :D

Enda 6 uker igjen til perm, men tenkjer det blir stopp etter juleferien. Så da blir siste arbeidsdag 20 desember. Dvs at jeg har 14 dager igjen på jobb siden jeg er sykemeldt 20%. Gleder meg masse, men dette er første svangerskapet jeg har hatt lyst å klare å jobbe lengst mulig og har det kjekt på jobb. Men slitsomt har det begynt å bli.

Er sykemeldt fram til ferien min begynner om en ukes tid.Kjenner at det er godt å slippe å tenke på å måtte jobbe meg opp av senga,for å komme meg på jobb.Ille nok å skulle komme seg opp for å bevege seg i huset. Samboer er veldig fornøyd med at jeg er sykemeldt nå,tror han så hvor gåen jeg var før jeg blei det.

Æ gler mæ så sinnsykt t mammapermisjon no!!!!Bærre 2 arbeidsuka igjæn :) Jobbe 100 % på sykehjem å merke at æ bynne å bli sliten :) Har i tillegg 2 små under 3 år å held på å pusse opp/flytte inn i nytt hus :)

At du orker;) utrolig bra jobba! :D stå på de siste ukene:D

Back
Topp