Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også.. Har tre uker igjen, for jeg skal ha juleferie og avspassering før permisjon, så jeg kommer ikke tilbake i jobb før permisjon er over Begynner å bli mye å gjøre på jobb og litt stress.. Det er omstrukturering og ny avdelingsleder på gang, og dette skal opp og gå fra 1. desember i tillegg til alt annet man skal få gjort, så jeg føler det kommer til å gå veldig fort frem mot juleferie, og jeg kommer nok til å være rimelig utslitt når vi kommer dit
Begynner å bli mye på kveldene også, med julebord og årsmøter og foreldresamtaler.. Det skal bli så utrolig deilig med jul Bare slappe av og spise god mat og kose seg med masse familie rundt seg
Blir nok ingen skiturer på meg i år=( Men storesøster skal få prøve seg på ski for første gang, så det kan nok bli litt basing i snøen med henneD blir fantastisk godt me go mat, familiehygge å forhåpentligvis nån skitura
Ordentlig rart er det Og hos oss får vi ny sjef 2 uker før jeg går ut og hun som skal være vikar for meg skal bare jobbe 50 % (jeg har 100 % stilling), så jeg er veldig spent på hvordan situasjonen er når jeg kommer tilbake og hvor mye som må gjøres, hva hun ev har gjort feil som må gjøres opp igjen og liknende.. Føler det kommer til å bli mye stress å komme tilbake, men jeg må bare prøve å ikke tenke på det sånn at jeg kan kose meg hjemmeJeg har 4 uker igjen til permisjon, men er blitt 100 % sykemeldt nå. Utrolig rart å ikke skulle jobbe på over et år?! Merkelig følelse dette her....
Æ gler mæ så sinnsykt t mammapermisjon no!!!!Bærre 2 arbeidsuka igjæn Jobbe 100 % på sykehjem å merke at æ bynne å bli sliten Har i tillegg 2 små under 3 år å held på å pusse opp/flytte inn i nytt hus