Gler eller gruar du deg til fødsel?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Gleder meg :) men gruer meg litt til å få ut hodet, det er første gang og litt spent på de smertene :)

Egentlig litt rart, men gleder meg.

Gru gleder meg... vet det er den mest fantastiske opplevelsen.. men også hvor vondt d gjør:-p

Gru gleder meg, satser på at lillesøster ikke har navlestrengen rundt halsen slik at fødselen går knirkefritt denne gangen :)

Gleder og gruer meg, er veldig sammensatte følelser igrunnen.

Gleder meg mest, men jeg er mer nervøs denne gangen enn med førstemann. Nå vet jeg liksom hva jeg skal igjennom :p

Er førstegangsfødende, så aner ikke hva jeg har i vente. Men jeg gleder meg både til oppleve fødselen og til å møte lillegutt :)

Jeg gleder meg, men jeg kjenner forventningene er annerledes denne gangen. Jeg gruer meg mest til tiden etterpå :p

Gleder meg masse til han kommer ut, men er veldig spent på selve fødselen med smerter og om alt kommer til å gå bra. Er første barnet og har ventet på å bli mamma i mange år, så må bare satse på at siste innspurt også går som den skal :)

Gleder meg veldig! Å håper virkelig det går fint med vaginal fødsel denne gangen :) håper jeg får kjenne litt på den berømte superwomen følelsen etterpå :D å gleder meg noe sinnsykt til å se lille tusta vår ❤️

Jeg gruer meg/er spent til selve fødselen ettersom det er første gang.
Men jeg gleder meg virkelig til vi får se lille gutten vår og håper vi ikke er for sliten til å virkelig kose oss som ny familie på tre etterpå :-) <3

Jeg gleder meg og er veldig spent. Spent på smertene og fødselen i seg selv, men også tiden etterpå:) men gleder meg til vi er en familie på tre<3

Per dags dato så gleder jeg meg veldig :-) Vet jo ikke hva jeg går til enda siden jeg er førstegangs:p Er selvfølgelig sykt skummelt også, men jeg er mer redd for å bli kuttet i (keisersnitt) en vaginal fødsel :-)

Back
Topp