Glemte prevansjon :O

Januarjente17Oktobergutt19

Forelsket i forumet
Vesla har de siste nettene sovet 5 timers økter og vi har sett at hun sovner for natten tidligere og tidligere.. så i dag valgte jeg å gi siste måltidet på rommet og å legge henne over i nestet sitt. Hadde aldri trodd det skulle gå særlig bra, men jammen har hun sovet der siden kl 22 :O etter utfordrene start med spiseproblematikk, påvist kumelkproteinallergi, rs-virus med en uke på sykehus og langtidssonde hvor hun hele den perioden som har vert kun har sovet hvis hun ble holdt i vuggestilling dag og natt uansett og våknet gjerne hver time så fikk bf og jeg tid til litt intimkontakt, vi glemte helt ut å huske prevansjon da vi ikke har brukt det på ett år.. kjære tid, også jeg som ikke ammer (selv om det ikke er prevansjonssikkert, men en del hormoner har en jo) jaja.. får virkelig satse på at kroppen min ikke er helt tilbakestilt enda [emoji14]

Sjansen er vel ikke så stor likevel om du enda ikke har fått tilbake mensen. Og selv om man har el og alt klaffer som det skal, er det vel bare noe sånt som 20-30% sjanse for at det faktisk blir en baby av det. :p men klart, det skjer jo [emoji23]

Litt kult om man hadde helsøsken som ikke var tvillinger og gikk i samme klasse da! Lett å holde oversikt liksom [emoji23]

Mest sannsynlig så skal det mye til ;) men ja to stykker på ett år har sine fordeler, men kunne godt vert et par år i mellom for vår del ;) glemmer det vertfall ikke neste gang [emoji14]

Back
Topp