Glemte piller , fikk mensen[emoji848]

Fargeklatten899

Blir kjent med forumet
Hei dere!! Går på Yasmin, glemte 2-3 piller på andre rad og fikk plutselig mensen! Har skjønt at dette kan skje når man glemmer... en mellomblødning. Mitt spm er, kan jeg forvente enda en mensen når jeg egentlig skal ha den? Har kastet alle pillene, for vi skal prøve på en til... :)

Og hvor fort har dere blitt gravid på ny etter pilleslutt? :)

Min erfaring er at slikt er veldig individuelt. Jeg pleide å få blødning om jeg glemte en pille, men da jeg sluttet på pillen så fikk jeg ikke blødning før over 40 dager etterpå. Ga liksom ikke mening. Første gang jeg sluttet på pillen ble jeg gravid første gang 16 måneder etter. Andre gang ble jeg gravid under et år etter pilleslutt, men da brukte vi kondom i et halvt år. Sluttet på pillen før vi var klare for å prøve for å la kroppen få tid til å komme inn i normalen.

Min erfaring er at slikt er veldig individuelt. Jeg pleide å få blødning om jeg glemte en pille, men da jeg sluttet på pillen så fikk jeg ikke blødning før over 40 dager etterpå. Ga liksom ikke mening. Første gang jeg sluttet på pillen ble jeg gravid første gang 16 måneder etter. Andre gang ble jeg gravid under et år etter pilleslutt, men da brukte vi kondom i et halvt år. Sluttet på pillen før vi var klare for å prøve for å la kroppen få tid til å komme inn i normalen.

Uff!! Har aldri fått slike mellomblødninger, og jeg har surra med pillene i 13 år! Ha ha...

Brukte selv 1,5 år med første, håper liksom det tar kortere tid nå [emoji4] Takk for svar :)

Det spørs litt egentlig :)! Jeg fikk alltid mensen når jeg stoppet eller glemte, som at den ble forskjøvet og ikke som mellomblødninger :) lykke til med prøving :)

Back
Topp